Véronique Hoex

Véronique Hoex is expert in Image Consultancy, Networking, Personal Impact en Non-verbale communicatie. Ze startte haar carrière als communicatieprofessional in de medische sector voor verschillende toonaangevende bedrijven. Dankzij haar jarenlange ervaring in branding, sales en communicatie zorgt zij ervoor dat managers, bedrijfsleiders, medewerkers en salesteams de kwaliteit van hun product of dienst uitstralen.

Véronique geeft training en coaching rond volgende onderwerpen: Zakelijke profilering en uitstraling, Communicatievaardigheden, Succesvol Netwerken, Non-verbale communicatie & lichaamstaal, Verkoopstechnieken voor Retailmedewerkers, Klantvriendelijk Telefoneren en Klachten Behandelen, Presentatietechnieken & storytelling, Basis Social Media Marketing (FB, LinkedIn, Instagram…)

Enkele referenties:

VDAB, ABN Amro, TEVA Pharma, KBC, Deutsche Bank, Elia, Carglass, Provincie Antwerpen, Procter and Gamble, Lidl, Galapagos, BMS, Lingerie Van de Velde, L’Oréal, Shire, Barry Callebaut, CM,Bristol-Myers Squibb, Sanofi, Pierre Fabre, Carrefour, Saver, Carpé kliniek, O2 clinic, Partena, Boston Consulting Group, Matthijs advocaten, Carrefour, Elia, Waters, Pharma.be, Louis Widmer, Ici Paris XL, Telenet, Partena, Greenfish, CM Limburg, Secretary Plus, Jan De Nul, Damiaanactie, Provincie Vlaams Brabant, Vlaamse Gemeenschap Landbouw en Visserij, Confederatie Bouw, GSK, Harol, Gemeente Vosselaar, Vleva, Exxon Mobile, Abbott, Greenhouse, Acerta, CC&T, Constructive, The Oval Office, Saver, Liberale mutualiteiten, Immobel, Velux, Neuhaus.

Video: "Personal Branding Workshop"