Opleidingen met resultaat

Praktijkgerichte opleidingen door ervaren experts

Leidinggeven en charisma https://t.co/jW5f0dEgli

Conflicthantering

Conflicthantering

In de praktijkgerichte opleiding Conflicthantering leer je hoe je conflictsituaties kan aanpakken en ombuigen naar een vlottere samenwerking. We onderzoeken samen hoe we tot de oorzaak van de spanningen kunnen komen. We oefenen op een praktische manier met elkaar om te gaan volgens de principes van Geweldloze Communicatie.

Meer over deze opleiding

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk de telefoon opnemen is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaagt u er in de klant een tevreden gevoel te geven? En hoe reageert u op klanten die een klacht hebben of agressief worden?

Meer over deze opleiding