Tevreden klanten

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
KilroyCommunicatievaardigheden100%
KilroyCommunicatievaardigheden99%
KilroyCommunicatievaardigheden95%
ColruytMediatraining - Omgaan met de pers80%
TMS internationalTeambuilding85%
TMS internationalTeambuilding98%
Solar TurbinesTime Management100%
PZ BVBAAnalytisch denken94%
Solar TurbinesTime Management80%
AquafinStorytelling75%
Vlaams Instituut Gezond LevenAnalytisch denken73%
AdientTeambuilding90%
Sterck NVConsultative Selling - Sales training70%
AquafinStorytelling100%
AquafinStorytelling90%
Solar TurbinesTime Management92%
Solar TurbinesTime Management75%
ConstructivPresentatietechnieken: presenteren met impact75%
Deutsche BankVerbindende Communicatie94%
VUBTime Management100%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Internet Marketing

Ik wou graag meer inzicht verwerven in SEO en het selecteren van de juiste keywords. Tijdens de cursus werd het belang van de juiste metadata duidelijk uitgelegd. Ik kan nu meteen aan de slag met het optimaliseren van Google Adwords en het aanpassen van de metadata van de website.

Vanessa Tassenoy - Sales & Communication Officer - Belga News Agency

Schrijfworkshop persberichten en sociale media

Ik heb geleerd hoe pers efficiënt te benaderen met een goede boodschap. Daarnaast heb ik ook heel wat ideeën en inspiratie gekregen van de andere deelnemers.

Maud Collée - Communication Officer, Henkel Benelux

Overtuigend Communiceren

De trainer was heel goed voorbereid (er was vooraf een online intake met onze vragen en verwachtingen), had duidelijk veel ervaring en was echt empathisch. Ze slaagde er in onze communicatieproblemen supersnel te identificeren en stelde ons concrete oplossingen voor. Ik was echt super verbaasd en tevreden van de output van deze training. Top!

Andrea Ariani - BASF

Storytelling

Mijn vragen waren: hoe kan je een verhaal bondig en to the point brengen? Projecten beter (intern) 'verkopen'? Overtuigend en bezield een verhaal/presentatie overbrengen? Deze vragen werden ruimschoots beantwoord in de workshop storytelling. De cursus had een duidelijke structuur, veel oefenmogelijkheden en er was veel interactie. Dit was zeer leerrijk. Uit feedback van de anderen leer je toch meer dan je denkt. De trainer was een aangenaam en ervaren lesgever. Hij kende zijn verhaal/vak zeer goed.

Astrid De Schrijver - Volta

Instagram voor bedrijven

Ik wou graag een beter inzicht krijgen in hoe Instagram precies werkt. Aan het begin van de cursus werd elke deelnemer persoonlijk gevraagd naar de eigen verwachtingen en zo kwamen we al meteen tot de inhoud van de cursus. Heel aangenaam en boeiend. Ik kreeg bovendien zeer concrete tips rond inplannen en betere posts maken. Gewoon top!

Liesbeth Vandepitte - Universiteit Gent

Klantgericht schrijven

Er werden veel tips aangeleverd en het feit dat we zelf oefeningen mochten maken liet ons meer nadenken. Het liet ons beseffen dat we elke dag veel communiceren maar niet altijd op de juiste manier (te negatief, onduidelijk, niet overzichtelijk, niet to the point,...). De trainer was heel aangenaam en zorgde voor een goede interactie. Er was een losse sfeer en vragen werden direct beantwoord. Een opleiding op maat dus:-)

Vanessa De Proot - Stad Dendermonde

Presentatietechnieken: presenteren met impact

De cursus Presentatietechnieken leerde mij handige tips en vaardigheden om mijn stemgebruik en houding te verbeteren. Tevens kreeg ik meer inzicht in hoe je een goeie structuur opbouwt voor een presentatie. Mijn mening is duidelijk: iedereen die op professioneel gebied presentaties geeft, dient deze of soortgelijke cursus te volgen!

Carl Spelkens - Xylos

Mediatraining - Omgaan met de pers

Ik was op zoek naar een aantal technieken om professioneel met de media om te gaan. De verwachtingen werden volledig ingelost en de onmiddellijke feedback op de camera oefeningen is zeer interessant. Vlotte en interactieve training gegeven door Lies Martens, die haar vak door en door kent.

Gunther Uyttenhove - Colruyt Groep

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Deze opleiding was zeer praktijkgericht en doorspekt met voorbeelden die gegrepen werden uit de dagelijkse werkomgeving van de medewerkers. Dit maakt de opleiding bijzonder boeiend en gevarieerd en onmiddellijk bruikbaar in de praktijk. Zo wordt de ‘sandwichtechniek’ dagelijks gebruikt wanneer een moeilijke boodschap moet gebracht worden.Een echte aanrader voor iedereen die klantgerichte gesprekken voert!

Lieve Tourné - Customer Service Manager Freshmeals