Ontdek allerhande tips & weetjes voor een succesvolle carrière

    timemanagementklok.jpg

    Prioriteiten stellen: denk eerst aan jezelf

    over time management, prioriteiten stellen

    Het lijkt erop dat niemand genoeg tijd heeft om alle dingen te doen die ze willen doen. Er zijn tenslotte maar zoveel uren per dag. Het is waar dat we onze dag niet kunnen...

    Lees meer

    todolist.jpg

    De to-do lijst die écht werkt

    over time management, to-do lijst

    Een to-do lijst is eigenlijk een overzicht van taken die je niet mag vergeten. Daarom maken we een to-do lijst. En dat is nu net het probleem: we schrijven het op om het niet...

    Lees meer

    TimeManagementNut.png

    Wat is het nut van Time Management?

    over time management, productiviteit

    Iedereen heeft evenveel tijd. Toch beleven we dit allemaal anders. ‘De tijd kruipt voorbij’, ‘de tijd vliegt’, ‘ik verveel me’, ‘ik...

    Lees meer

    erkenningkrijgen.png

    Succesvol leidinggeven? Ontwikkel deze 5 vaardigheden

    over time management, leiderschap

    In een onderzoek van de Stanford University Graduate School of Business werden succesvolle managers en leidinggevende gevraagd welke 5 vaardigheden het meest belangrijk zijn...

    Lees meer