Klantgericht telefoneren en communiceren

In deze e-learning krijg je concrete tips en tricks om je communicatie met klanten doeltreffender en efficiënter te laten verlopen.
Je leert technieken rond het geven van constructieve feedback, hoe omgaan met kritiek of emoties, hoe je een moeilijke boodschap overbrengt en hoe je zelf op een assertieve manier je doel kan bereiken.

Fee per participant

€ 89.00(Excluding VAT)

(lifetime access to the course)

Start now

Klachten behandelen en moeilijke gesprekken

Volgende onderwerpen komen aan bod in deze online cursus:

  • Een telefoongesprek te leiden ipv. lijden

  • Precies en duidelijk te communiceren, zodat datgene wat je bedoelde ook datgene is wat de ander begrijpt

  • De tijdsefficiëntie van een telefoongesprek vergroten door de juiste vragen te stellen.

  • Je luistervaardigheden te versterken zodat je beter kunt inspelen op wat de klant wil

  • Soorten moeilijke klanten, hoe pak je ze aan?

Bekijk hier het volledige programma

01

VIDEO BASED

Interactive video, engaging speakers for a strong learning experience

02

ANYTIME ANYWHERE

Unlimited access, anytime and anywhere, via laptop, PC, smartphone or TV

03

CERTIFICATE

After completing the course you will receive a certificate of participation