• BelgiĆ«+32 3 235 32 49
  • Nederland+31 20 771 66 40
  • NL
  • FR
  • EN
  • Veelgestelde vragenFaq - icon
expertacademy-logo-black
  • Home
  • Opleiding
  • Coaching
  • Online
  • Teambuilding
  • Trainers
  • Klanten
  • Blog
  • FAQ
  • Contact
  • NLFREN
banner-algemeen.jpg
  1. Home
  2. FAQ
  3. Bestaan de opleidingen ook onder de vorm van een compacte workshop of interactieve keynote speech?

Veelgestelde vragen

Hoe schrijf ik mij in voor een training, opleiding of coaching?

Wat is uw beleid inzake duurzaam ondernemen?

Met hoeveel mensen zit ik samen tijdens een Open Opleiding?

Bestaan de opleidingen ook onder de vorm van een compacte workshop of interactieve keynote speech?

Uiteraard. Alle trainingsonderwerpen kunnen worden aangeboden als een interactieve keynote, compacte workshop of inhoudelijk sterke voordracht. Handig tijdens congressen, klantenevenementen of teambuildingsmomenten.

Kan ik bij Expert Academy ook terecht voor in-company training of voor personal coaching?

Wanneer bestel ik best opleidingscheques?

Kan ik bij jullie terecht met opleidingscheques?

Wanneer moet ik betalen?

Komen de opleidingen in aanmerking voor subsidie met de KMO-portefeuille?

Hoeveel kost een studiedag, opleiding of training?

Waar vinden de opleidingen, seminaries of trainingen plaats?

Is het wel veilig om een live opleiding te volgen in tijden van Corona?

Opleidingen in de kijker

Tevredenheidscore: 88%

Communicatievaardigheden

Communicatie lijkt zo makkelijk maar dat is het helemaal niet. In deze training worden we ons bewust van de belangrijkste communicatievaardigheden die we elke dag nodig hebben in onze job. Deze praktijkgerichte...

  • Antwerpen
  • 1.03.2021
Meer informatie

Tevredenheidscore: 86%

Effectief delegeren

Als leidinggevende is het belangrijk om taken te delegeren. Dit heeft 2 belangrijke voordelen: enerzijds kunt u zich daardoor beter op strategische doelstellingen focussen en zo betere resultaten behalen en anderzijds biedt u uw...

  • Antwerpen
  • 2.03.2021
Meer informatie

Tevredenheidscore: 89%

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk de telefoon opnemen is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaagt u er in de klant een tevreden...

  • Antwerpen, Online Workshop
  • 31.03.2021 (meerdere data)
Meer informatie

Expert Academy (Advitas bv)

  • Hoofdkantoor
  • Mechelsesteenweg 109,
  • B-2018 Antwerpen
  • Kantoor Gent
  • Bibliotheekstraat 8/301,
  • B-9000 Gent
  • +32 3 235 32 49 (BE)
  • +31 20 771 66 40 (NL)
  • +32 479 27 00 56
  • info@expertacademy.be
  • info@expertacademy.nl
  • https://www.expertacademy.be
  • IBAN: BE81 7512 0669 5724
  • BIC: AXABBE22
  • BTW: BE 0891.725.750
  • RPR Antwerpen

Expert Academy (Advitas bvba)

Contact

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube

Blijf op de hoogte van onze unieke workshops & trainingen

Welke onderwerpen spreken u aan?

KMO-portefeuille

Erkend dienstverlener door de Vlaamse Overheid in het kader van de KMO- portefeuille met erkenningsnummer DV.O110201

KMO portefeuille

Volg ons op

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Instagram

Copyright 2021 Expert Academy. Alle rechten voorbehouden - Privacy - Disclaimer - Cookies - Algemene voorwaarden - Onze aanpak

Website by Webatvantage

Contact

Uw vraag of opmerking wordt vandaag nog beantwoord. 

Contacteer ons

Deze website maakt gebruik van cookies! Meer details over onze cookies kan je terugvinden in ons cookiebeleid