Tevreden klanten
Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.
Hieronder vind je de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.
| Datum | Bedrijf | Gevolgde training | Score |
|---|---|---|---|
| 90% | |||
| 85% | |||
| 85% | |||
| 85% | |||
| 100% | |||
| 90% | |||
| 100% | |||
| 100% | |||
| 80% | |||
| 100% |
| 95% |
| 90% |
| 90% |
| 70% |
| 80% |
| 90% |
| 90% |
| 90% |
| 100% |
| 90% |
“Voor ons als bedrijf is het belangrijk concrete en praktische informatie te krijgen rond website optimalisatie en het verbeteren van onze resultaten in zoekmoteren zoals Google. Al mijn verwachtingen werden tijdens de cursus internet marketing ingelost, zelfs meer dan dat. Eindelijk een opleiding die ik onmiddellijk in de praktijk kan omzetten. ”
Deze organisaties vertrouwen op onze expertise






























Waarom professionals kiezen voor Expert Academy
“Ik wou graag een beter inzicht krijgen in hoe Instagram precies werkt. Aan het begin van de cursus werd elke deelnemer persoonlijk gevraagd naar de eigen verwachtingen en zo kwamen we al meteen tot de inhoud van de cursus. Heel aangenaam en boeiend. Ik kreeg bovendien zeer concrete tips rond inplannen en betere posts maken. Gewoon top!”
“ Ik wou heel graag weten hoe je een 'neen' kunt ombuigen naar een 'ja' tijdens een telefoongesprek voor een afspraak. Via praktijkoefeningen en het formuleren van mogelijke counterantwoorden is dit meteen in de praktijk toegepast. Daarnaast kreeg ik ook zicht op een duidelijke structuur van te volgen punten tijdens prospectie via de telefoon. Ik ben onder de indruk van de positieve lesstijl én de kennis van de trainer.”
“Ik wilde vooral mijn schroom overwinnen om te prospecteren per telefoon, structuur te kunnen brengen in een prospectiegesprek en hoe om te gaan met tegenargumenten. Tijdens de training gingen we meteen concreet aan de slag met oefeningen en camerafeedback. Ik leerde gebruik te maken van mijn eigen mentale ingesteldheid, positieve woordkeuze en de doelstelling van het gesprek voor ogen te houden.”
“De training was perfect en in een kleine, interactieve groep. Iedereen is volledig aan bod gekomen. Ik heb geleerd hoe ik zelfzekerder kan presenteren en hoe creatief om te springen met het publiek.”
“Ik wou graag leren hoe ik een presentatie beter kan in elkaar steken en meer uitstraling kan geven. Tijdens de training kreeg ik hierover heel wat tips aangereikt. Hiermee kan ik meteen aan de slag. Een uitstekende workshop!”
“Door de aanpak van de lesgever kreeg elke deelnemer feedback over wat de aandachtspunten zijn bij de eigen persoonlijke manier van communiceren. De lesgever gaat met respect om met de cursisten en laat iedereen deelnemen aan het gebeuren. Door de enthousiaste aanpak zonder een voorgekauwde presentatie was het zeer eenvoudig om geconcentreerd te blijven tijdens de opleiding. De aangeleerde tips werden reeds toegepast in onderhandelingen die lopen na de opleiding.”
“Het was een opleiding die dynamisch en duidelijk werd gebracht, en daarnaast ook interactieve oefeningen waarin de theorie gelijk werd toegepast. Zo kwam ik tot diepgaand inzicht én kennis die echt blijft 'plakken'.”
“Onze collega's waren zeer enthousiast over de opleiding en lesgever. Ze hebben heel wat nuttige tips meegekregen, waar sommigen al onmiddellijk mee aan de slag gaan. Alvast bedankt voor de fijne samenwerking.”
“Toen ik het trainingslokaal binnenstapte, was dat eigenlijk met een klein hartje. Op dat moment had ik nooit verwacht dat dit het begin was van een ongelofelijk boeiende en inspirerende 2-daagse. Ik heb vele interessante dingen geleerd rond netwerken en branding. Een nieuwe wereld is voor me opengegaan. Nu is het aan mij om deze kennis toe te passen en om te zetten in de praktijk. Hartelijk dank!”






