Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
DelhaizePresentatietechnieken: presenteren met impact90%
ItinerisPresentatietechnieken: presenteren met impact94%
SchindlerKlantgericht schrijven77%
UserfullStorytelling90%
SchindlerKlantgericht schrijven84%
imec vzwStorytelling95%
imec vzwStorytelling95%
DelhaizePresentatietechnieken: presenteren met impact100%
Bakker Belgium N.V.Storytelling83%
DelhaizePresentatietechnieken: presenteren met impact85%
imec vzwStorytelling87%
Cheops Technology NVFeedback geven en ontvangen90%
De VoorzorgStorytelling94%
DelhaizePresentatietechnieken: presenteren met impact95%
SchindlerCustomer Centricity99%
PlantynHBDI-Persoonlijkheidsprofiel95%
Only HumansInterview en gesprekstechnieken85%
AT ScholenManagementvaardigheden72%
DelhaizePresentatietechnieken: presenteren met impact100%
DelhaizePresentatietechnieken: presenteren met impact79%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Ik vond het een heel duidelijke en interessante opleiding en we kregen enorm veel tips en tools aangereikt om ook in moeilijke omstandigheden toch professioneel een klantencontact te kunnen afwerken. De desk-methode en de LEO-techniek zijn twee tools die ik zeker ga toepassen!

Hans Jaques - DGZ

Succesvol netwerken

Toen ik het trainingslokaal binnenstapte, was dat eigenlijk met een klein hartje. Op dat moment had ik nooit verwacht dat dit het begin was van een ongelofelijk boeiende en inspirerende 2-daagse. Ik heb vele interessante dingen geleerd rond netwerken en branding. Een nieuwe wereld is voor me opengegaan. Nu is het aan mij om deze kennis toe te passen en om te zetten in de praktijk. Hartelijk dank!

Liesbeth Verstreken - VDAB

Managementvaardigheden

In de opleiding managementvaardigheden kreeg ik heel wat hints en tips voor het aansturen en coachen van een team. Ik heb heel veel nuttige informatie gekregen en interessante manieren geleerd om constructief met de verschillende mensen in mijn team om te gaan.

Erika Verleysen - Chili Publish

Outside the box denken via improvisatie

Ik heb veel geleerd tijdens deze sessie en het was bovendien nog fun ook. Ik haalde er voor mezelf dingen uit waarvan ik nu weet dat ik eraan moet werken. Deze workshop is een uitnodiging om je grenzen te verleggen. Het is echt out of the box!

Hilde De Meersman - Bond Moyson

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Op een aangename, luchtige manier werd met het team een aantal manieren besproken om het klantencontact nog te verbeteren teneinde een volledige vraag van klant te kunnen afronden. Dit was zonder meer een prima opleiding . Iedereen kwam voldoende aan bod, met het nodige respect voor de sterke en minder sterke punten. Veel bijgeleerd!

José Pauwels - Metaleuven

Coachend leidinggeven

In de workshop Coachend Leidinggeven kreeg ik concrete tools en technieken aangereikt om op een motiverende manier mensen aan te sturen. De opleiding werd op maat gebracht zodat aan onze vragen een antwoord werd gegeven. Ik he geleerd mensen hun motivatie en reacties te begrijpen vanuit hun waarden. Ik weet nu ook hoe te analyseren, welke aspecten van een competentie er wel of niet goed zitten zodat er meer aandacht aan gegeven kan worden. Het was een zeer goede opleiding en de tijd vloog gewoon voorbij.

Katleen Claesen - Target Recruitment

Storytelling

Ik wilde de basics van storytelling leren kennen zodat ik die op verschillende terreinen kan
toepassen (vormingen, redactie, alles waar overtuigend vertellen bij komt kijken...)
Ik ben heel tevreden over de cursus. Er was veel interactie en een fijne groepsdynamiek. Ik heb geleerd hoe je geanimeerd kunt vertellen en de aandacht houden van je publiek. Ik vond het ook de persoonlijke feedback een absolute meerwaarde!

Nationaal Verbond Socialistische Mutualiteiten -

Presentatietechnieken: presenteren met impact

Sylvie Verleye weet haar kennis zeer levendig over te brengen. De tips rond presenteerstijl, opbouw van de presentatie en het gebruik van PowerPoint waren zeer waardevol. Ik heb meer gekregen dan verwacht. Deze super interessante dag is voorbijgevlogen!

Inge Lauwers - Marketing, LoQutus

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Ik wil Expert Academy hartelijk bedanken voor de training ‘Klantgericht Communiceren’. De feedback was heel positief: alle deelnemers waren zeer enthousiast en ze vonden het een hele geslaagde en leerrijke opleiding.

Marcelle Soons - Mercer Belgium