Tevreden klanten

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
DPG MediaStorytelling100%
AVIOBOOKInspirerend spreken voor een groep90%
SchoupsProfessioneel telefoneren en klachten behandelen100%
GreenlifeproInsights Discovery Persoonlijkheidsprofiel85%
ProdigestTime Management80%
greenlifeproInsights Discovery Persoonlijkheidsprofiel85%
xpofleetTime Management92%
Departement cultuur, jeugd en mediaTrain de trainer84%
departement cultuur, jeugd en mediaTrain de trainer90%
GreenlifeproInsights Discovery Persoonlijkheidsprofiel86%
PostNL Pakketten BelgiëSuccesvol netwerken85%
Departement cultuur, jeugd en mediaTrain de trainer100%
greenlifeproInsights Discovery Persoonlijkheidsprofiel90%
Politie AalstEfficiënt en productief vergaderen85%
DesmetPresentatietechnieken: presenteren met impact86%
BaloiseFinancieel Management voor niet-financiële functies81%
Politie AalstEfficiënt en productief vergaderen85%
XpofleetTime Management100%
xpofleetTime Management75%
Politie AalstEfficiënt en productief vergaderen85%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Emotionele intelligentie / EQ

Ik wou vooral weten wat emotionele intelligentie nu echt is en hoe ver ik zelf sta in het 'proces'. Het was een zeer deskundige cursus, doorspekt met tal van echte voorbeelden en bovendien zeer bevattelijk uitgelegd. Door prachtige manier van doceren en beantwoorden van vragen heb ik er heel wat van opgestoken voor mijn eigen persoonlijke ontwikkeling, vooral dan qua omgang met klanten en collega's.

Jean-Marie Van Haelewijn - De Mens Nu

Presentatietechnieken: presenteren met impact

Sylvie Verleye weet haar kennis zeer levendig over te brengen. De tips rond presenteerstijl, opbouw van de presentatie en het gebruik van PowerPoint waren zeer waardevol. Ik heb meer gekregen dan verwacht. Deze super interessante dag is voorbijgevlogen!

Inge Lauwers - Marketing, LoQutus

Succesvol netwerken

Toen ik het trainingslokaal binnenstapte, was dat eigenlijk met een klein hartje. Op dat moment had ik nooit verwacht dat dit het begin was van een ongelofelijk boeiende en inspirerende 2-daagse. Ik heb vele interessante dingen geleerd rond netwerken en branding. Een nieuwe wereld is voor me opengegaan. Nu is het aan mij om deze kennis toe te passen en om te zetten in de praktijk. Hartelijk dank!

Liesbeth Verstreken - VDAB

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Ik vond het een heel duidelijke en interessante opleiding en we kregen enorm veel tips en tools aangereikt om ook in moeilijke omstandigheden toch professioneel een klantencontact te kunnen afwerken. De desk-methode en de LEO-techniek zijn twee tools die ik zeker ga toepassen!

Hans Jaques - DGZ

Online presenteren

Ik wou vooral de interesse van het publiek behouden bij online presenteren en ik heb daar zeer bruikbare tips voor gekregen, zoals in de camera kijken tijdens het presenteren om je publiek aan te spreken, gebruik van lichaamstaal, tips om betere slides te maken en interessante platformen om te presenteren. De opleiding voldeed volledig aan mijn verwachtingen!

Valerie Rosiers - Wunderman Thompson

Teambuilding

De workshop Maanlanding met expert Tom Saeys was TOP. Iedereen was 'over the moon' en super enthousiast. Wordt vervolgd!

Katrien Vanherpe - Clover

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Ik wil Expert Academy hartelijk bedanken voor de training ‘Klantgericht Communiceren’. De feedback was heel positief: alle deelnemers waren zeer enthousiast en ze vonden het een hele geslaagde en leerrijke opleiding.

Marcelle Soons - Mercer Belgium

Inspirerend spreken voor een groep

Mijn doel was om meer vertrouwen te krijgen tijdens mijn presentaties en mijn verwachtingen zijn na de opleiding perfect ingelost. Ik heb geleerd hoe ik oogcontact met het publiek kan opbouwen en ook dat mijn presentaties sterker overkomen, als ik meer rust uitstraal en stil blijf staan.

Guy Geens - Master Tours

Storytelling

Mijn vragen waren: hoe kan je een verhaal bondig en to the point brengen? Projecten beter (intern) 'verkopen'? Overtuigend en bezield een verhaal/presentatie overbrengen?
Deze vragen werden ruimschoots beantwoord in de workshop storytelling. De cursus had een duidelijke structuur, veel oefenmogelijkheden en er was veel interactie. Dit was zeer leerrijk.
Uit feedback van de anderen leer je toch meer dan je denkt. De trainer was een aangenaam en ervaren lesgever. Hij kende zijn verhaal/vak zeer goed.

Astrid De Schrijver - Volta