Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
PaneltimProfessioneel LinkedIn gebruiken72%
IntuiKrachtige slides maken80%
ColruytMediatraining85%
PaneltimProfessioneel LinkedIn gebruiken85%
Weare 4CCommunicatievaardigheden89%
VandemoorteleSpreken voor een groep75%
PaneltimProfessioneel LinkedIn gebruiken95%
PaneltimProfessioneel LinkedIn gebruiken85%
CregSpreken voor een groep95%
GreenfishTime Management82%
CregSpreken voor een groep90%
PaneltimProfessioneel LinkedIn gebruiken80%
4CCommunicatievaardigheden85%
4CCommunicatievaardigheden80%
4CCommunicatievaardigheden80%
IntuiKrachtige slides maken80%
CregSpreken voor een groep95%
4CCommunicatievaardigheden90%
4CCommunicatievaardigheden75%
VandemoorteleSpreken voor een groep80%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Presenteren met Prezi

Ik wou graag technisch Prezi onder de knie krijgen en tips krijgen in verband met het presenteren. Mijn verwachtingen werden helemaal ingelost. De uitleg over Prezi was perfect om te kunnen starten en tijdens de sessies werden heel wat tips meegegeven omtrent het presenteren.

Marc Reynders - Voorrangsbeleid Brussel

Feedback geven en ontvangen

Mijn doelstelling was vooral te leren hoe ik juiste en kwalitatieve feedback kan geven. Dankzij de vele oefeningen die we gedaan hebben en de tips en advies die ik gekregen hebben heb ik geleerd om op een directe en assertieve manier feedback te geven en bij mijn standpunt te blijven.

Karine Vandermosten - FOD P&O

Consultative Selling - Sales training

Ik wou graag mijn Verdere expertise in sales uitbouwen en nieuwe tips & tricks leren om nog actiever te kunnen luisteren naar de klant. We gingen meteen aan de slag met technieken rond attitude, lichaamstaal en hoe te reageren in bepaalde situaties.
Via de rollenspelen van mezelf en de collega's werden heel wat zaken duidelijk. De aanpak was super. Gisteren opleiding gehad, vandaag al een aantal zaken toegepast. En het werkt!

Petra Vandenheede - Leaseplan Belgium

Emotionele intelligentie / EQ

Ik wou vooral weten wat emotionele intelligentie nu echt is en hoe ver ik zelf sta in het 'proces'. Het was een zeer deskundige cursus, doorspekt met tal van echte voorbeelden en bovendien zeer bevattelijk uitgelegd. Door prachtige manier van doceren en beantwoorden van vragen heb ik er heel wat van opgestoken voor mijn eigen persoonlijke ontwikkeling, vooral dan qua omgang met klanten en collega's.

Jean-Marie Van Haelewijn - De Mens Nu

Stemcoaching en uitspraaktechnieken

Ik wou vooral mijn uitspraak verbeteren en leren luider te spreken. We hebben zeer nuttige tips gekregen en dankzij de persoonlijke aanpak was er voldoende ruimte om iedereen aan bod te laten komen.

Evelien Willems - Bank van Breda

Mindmapping

Een zeer praktische opleiding. Je kan er direct mee aan de slag om je dagelijkse activiteiten te vereenvoudigen: bijvoorbeeld een telefonisch gesprek met een klant noteren, je eigen activiteiten overzichtelijk bijhouden en structuur brengen in je taken en plannen.

Elly Peeters - Marketing Assistant, IMCD Benelux

Lichaamstaal en non-verbale communicatie

Aangezien ik dagelijks afspraken heb met HR-medewerkers, bedrijfsleiders, directeuren, .. is het voor mij belangrijk om snel de non-verbale signalen van je gesprekspartner te herkennen. Doelstelling was hier nuttige tips en herkenningspunten aan te koppelen. Vooral het leren herkennen van non-verbale signalen zal mede door de opleiding een handig instrument zijn die we tijdens onze verkoopgesprekken kunnen gebruiken. Alvast een geslaagde opleiding wat dat betreft!

Frederik Van Langenhove - De Lijn

Minder stress, meer werkplezier

Ik wou graag methodes krijgen om nog efficiƫnter te kunnen werken. Ik had een reflectie verwacht van waar ik sta en hoe ik dit kon verbeteren in de toekomst. De cursus beantwoorde volledig aan mijn verwachtingen omdat de training hands-on was en gegeven door iemand met voldoende professionele ervaring maar ook levenservaring. Tijdens de training kregen wij tussentijdse terugkoppelmomenten. Nagenoeg ieder punt was nuttig en zeer bruikbaar! Top!

Tom Vanbeckevoort - Infrax

Outside the box denken via improvisatie

Deze cursus heeft enkele prachtige voorbeelden en inzichten gegeven hoe we meer dynamiek, spontaniteit en creativiteit kunnen krijgen via 'out of the box' denken binnen ons bedrijf.
De training voldeed volledig aan de verwachtingen. Er was een zeer goede interactie in de groep en de docent is een geboren talent om informatie op een correcte, opbouwende doch open manier door te geven. Super cursus! Een echte aanrader!

Kurt Pappaert - KBC Bank