Tevreden klanten

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vind je de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

90%
90%
70%
80%
90%
90%
90%
100%
90%
89%
100%
86%
95%
100%
79%
79%
92%
91%
85%
85%

0van onze klanten zijn uiterst tevreden over de opleidingen bij Expert Academy
Internet Marketing

“Ik wilde graag voldoende kennis verwerven over de diverse internet marketing technieken om onze verschillende providers van online toepassingen te challengen. In de cursus werden de voornaamste aspecten helder en duidelijk toegelicht zonder daarbij in ultieme details te vervallen. Vooral de tips rond structuur en opbouw van een website, e-mail opvolging en Google Adwords zijn meteen toepasbaar.”

Christophe Van Bever - Marketing - Bostoen Villabouw

Christophe Van BeverMarketing - Bostoen Villabouw

Deze organisaties vertrouwen op onze expertise

Waarom professionals kiezen voor Expert Academy

Communicatievaardigheden

“Ik wou technieken leren om mijn boodschap op een heldere manier over te brengen. En ook hoe een goede communicatie voeren met verschillende persoonlijkheden. Ik heb zeer veel praktisch kunnen oefenen en heb ik heel wat bijgeleerd. Het was een zeer goede opleiding.”

Danny Annaert - Fluvius

Danny AnnaertFluvius

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

“Ik wou graag meer tips voor het omgaan van moeilijke telefoons. Ik heb het gevoel dat ik hier niet altijd goed op reageer en daarom vond ik deze opleiding heel interessant. We hebben verschillende technieken gezien. Lieven heeft ook een heel aangename manier van lesgeven en kon altijd de groep meenemen in het onderwerp.”

Sophie Coremans  - Familiezorg

Sophie Coremans Familiezorg

HBDI-Denkvoorkeurprofiel

“Binnen het vernieuwde MT van ons bedrijf, wilden we graag inzicht in de persoonlijkheidsprofielen om te zien hoe we optimaal samen kunnen werken en elkaar kunnen versterken. Deze workshop was uitstekend. Er werd helder uiteengezet hoe het profiel van alle individuele MT leden eruit ziet en wat dat betekent voor de samenwerking binnen het team. Het HBDI-model is ook zeer werkbaar om inzicht te krijgen in een betere communicatie en omgang met collega’s, leveranciers en klanten. Een workshop met hoge output!”

Edo Abels  - Morubel

Edo Abels Morubel

Feedback geven en ontvangen

“Eerlijk gezegd had ik geen idee welke cursus ik ging volgen.Pas na de indrukwekkende intro van Gilles dacht ik: “wat wil ik hier eigenlijk opsteken?” Uiteindelijk vond ik de cursus absoluut waardevol. Vooral de praktische oefening en de tips over het geven van opbouwende kritiek waren interessant. Een dergelijke opleiding staat of valt met de opleider en zijn stijl van lesgeven. Die was ronduit subliem. Ik geef zelf ook opleiding en weet dat humor — en dus niet alleen kennis — tijdens een opleiding van essentieel belang is.”

Mark TeschParentia

Communicatievaardigheden

“Voor de opleiding begon hoopte ik wat meer inzichten te krijgen in hoe je beter kan communiceren met je collega's en leidinggevenden. Op welke manier kan je ervoor zorgen dat je de juiste snaar raakt en je een gewenst antwoord krijgt. Ik ben heel tevreden na het volgen van deze opleiding. Het werd op een zeer duidelijke en interactieve manier overgebracht en ik heb heel veel bijgeleerd.”

Brent De Wachter - Krinkels

Brent De WachterKrinkels

Communicatievaardigheden

“Ik wou vooral technieken aanleren om beter feedback te kunnen geven. Deze verwachting werd volledig ingelost, we zagen zelfs meer dan dit. Ik heb techniek geleerd om kalm te blijven, beter te communiceren en ervoor te zorgen dat anderen zich bij problematische feedback niet opwinden.”

Krystyna Krywen - Agataal

Krystyna KrywenAgataal

Klantgericht schrijven

“Ik was aangenaam verrast te merken dat er talloze verbeteringen mogelijk zijn aan onze vastgeroeste communicatiegewoontes. De cursus gaf me inzicht in hedendaagse schriftelijke communicatiestijlen en spelling. De opbouw van de training was prima door de combinatie van theorie en oefeningen en ook door in te spelen op de situaties van de dagelijkse praktijk. Een aanrader!”

Saskia van den Brekel - KPN Group

Saskia van den BrekelKPN Group

Overtuigend Communiceren

“De trainer was heel goed voorbereid (er was vooraf een online intake met onze vragen en verwachtingen), had duidelijk veel ervaring en was echt empathisch. Ze slaagde er in onze communicatieproblemen supersnel te identificeren en stelde ons concrete oplossingen voor. Ik was echt super verbaasd en tevreden van de output van deze training. Top!”

Andrea Ariani - BASF

Andrea ArianiBASF

Assertiviteitstraining - Assertief communiceren

“Ik heb me ingeschreven voor de cursus Assertiviteit om beter te leren communiceren in moeilijke situaties zonder dicht te klappen. Ik werd me bewust van het feit dat er keuzes kunnen gemaakt worden, te allen tijde. Vooral het DESC-model was een echte openbaring voor mij. De trainer was zeer gedreven en bracht zijn inzichten op een enthousiasmerende manier over.”

Karen Derynck  - McDonald’s Belgium

Karen Derynck McDonald’s Belgium