Tevreden klanten

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
Technoform Insulation Solutions Belgium SAInsights Discovery Persoonlijkheidsprofiel100%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen100%
Technoform Insulation Solutions Belgium SAInsights Discovery Persoonlijkheidsprofiel100%
NyrstarMediatraining - Omgaan met de pers98%
Nationale Bank van BelgiëMediatraining - Omgaan met de pers100%
Deutsche BankVerbindende Communicatie100%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen88%
BicsCoachend en Empathisch Leidinggeven85%
BicsCoachend en Empathisch Leidinggeven95%
BicsCoachend en Empathisch Leidinggeven100%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen80%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen80%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen85%
Deutsche BankVerbindende Communicatie100%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen100%
Deutsche BankVerbindende Communicatie100%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen80%
Deutsche BankVerbindende Communicatie90%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen85%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen95%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Krachtige slides maken voor presentaties en webinars

Ik wou graag leren hoe ik een presentatie beter kan in elkaar steken en meer uitstraling kan geven. Tijdens de training kreeg ik hierover heel wat tips aangereikt. Hiermee kan ik meteen aan de slag. Een uitstekende workshop!

Sam Van Dijk - Artenius Pet Packaging

Interculturele communicatie en management

Ikzelf en het Snecma Services team in Brussel waren waren zeer tevreden over de training interculturele communicatie. De cursus was interactief gebracht en zeer inspirerend. De workshop oversteeg de do's en don'ts en bood een helder inzicht in de kracht van communicatie. Ik ben er van overtuigd dat we onze samenwerking en service dankzij deze training nu verder kunnen optimaliseren.

Wim Collaer - Snecma Services

Omgaan met moeilijke en agressieve klanten

Met deze training wou ik vooral weten hoe ik moet reageren indien zich een geval van verbale agressie zou voordoen. Ook hoe je een gesprek moet afronden als anderen hun gelijk willen krijgen. Mijn verwachtingen werden volledig ingelost dankzij de vele bruikbare tips.

Anneleen Mannaerts - Vlaamse Gemeenschapscommissie

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Mijn voornaamste verwachting was om een goed inzicht te krijgen in de principes van een goed, zakelijk telefoongesprek. Dit werd ingelost zowel via een theoretische insteek als via praktische rollenspelen met videofeedback. Ik heb interessante technieken geleerd zoals het LEO-model en het positief formuleren van je boodschap. Alle aspecten zijn aan bod gekomen, voor mij kon deze cursus niet beter zijn.

Daniël De Rudder - Vivium Group

Stress management

Ik weet dat ik gemakkelijk opgejaagd geraak van bepaalde werk-gerelateerde dingen, dus mijn doel was om wat tip & tricks te vinden om hier een antwoord aan te bieden. Mijn verwachtingen werden goed ingelost. We konden heel veel persoonlijke dingen inbrengen, waarvoor ook telkens een antwoord werd geboden door te trainer. Verder kreeg ik heel veel duidelijke en nuttige tips & tricks aangereikt.

Elke Breels - Mars Belgium

Preventie van stress en burn-out

In deze cursus heb ik geleerd hoe ik beter kan omgaan met bepaalde stressfactoren die ik zelf niet in de hand heb, en dit op een zeer aangename manier! De workshop was heel to the point en zeer leerrijk. Het is de meest interactieve traninig die ik ooit heb gehad en met een super docent. Ik heb het gevoel dat ik hier echt nog lang de vruchten van ga kunnen plukken.

Tracy Van Maercke - Benteler

Efficiënt e-mailverkeer

Mijn doelstelling was om beter zakelijk te communiceren. Ik wou vooral mijn e-mail verkeer beknopter en duidelijker laten overkomen. Er werden in de cursus een aantal bruikbare technieken uitgelegd en ook oefeningen werden samen uitgevoerd. Enkele van de aangeleerde tips en technieken ga ik zeker toepassen.

Dirk Verjans - Tenneco Automotive

Time Management

Ik wou graag komen tot een betere organisatie van mijn workload en daarbij ook de juiste prioriteiten stellen. De cursus Time Management heeft me dat bijgebracht, maar ook nog veel meer: agendabeheer, effciënter werken met gsm, e-mail en klassement. Met de matrix van Eisenhower kan ik - en ook vele van mijn collega's - direct aan de slag in het bedrijf.

Bert Callebaut - Product Manager, Certis

Presentatietechnieken: presenteren met impact

De opleiding was zeer interactief met praktische oefeningen en goede, bruikbare feedback. Ik kreeg nuttige tips om het publiek direct te triggeren en interesse op te wekken. De trainer heeft me van in het begin meegenomen in een boeiend verhaal. Het was een fijne dag die als het ware voorbij gevlogen is.

Werner Ertryckx - Amptec