Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
Cegeka Business SolutionsCommunicatievaardigheden94%
Intracto iOPreventie van stress en burn-out84%
Guiasoft BVCommunicatievaardigheden85%
Compair Geveke NVCommunicatievaardigheden100%
Intracto iOPreventie van stress en burn-out90%
Intracto - IOAssertiviteitstraining - Assertief communiceren95%
RocheHBDI-Persoonlijkheidsprofiel100%
RocheHBDI-Persoonlijkheidsprofiel100%
Intracto - IOAssertiviteitstraining - Assertief communiceren100%
IntractoPreventie van stress en burn-out100%
Intract iOPreventie van stress en burn-out95%
IntractoPreventie van stress en burn-out100%
IntractoPreventie van stress en burn-out90%
IntractoPreventie van stress en burn-out100%
Intracto iOPreventie van stress en burn-out88%
VUBTime Management90%
Fluvius SOLeiderschap en People Management Masterclass 100%
Intracto - IOAssertiviteitstraining - Assertief communiceren100%
SchindlerCustomer Centricity95%
Intracto - IOAssertiviteitstraining - Assertief communiceren85%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Omgaan met moeilijke en agressieve klanten

Met deze training wou ik vooral weten hoe ik moet reageren indien zich een geval van verbale agressie zou voordoen. Ook hoe je een gesprek moet afronden als anderen hun gelijk willen krijgen. Mijn verwachtingen werden volledig ingelost dankzij de vele bruikbare tips.

Anneleen Mannaerts - Vlaamse Gemeenschapscommissie

Presentatietechnieken: presenteren met impact

De cursus Presentatietechnieken leerde mij handige tips en vaardigheden om mijn stemgebruik en houding te verbeteren. Tevens kreeg ik meer inzicht in hoe je een goeie structuur opbouwt voor een presentatie. Mijn mening is duidelijk: iedereen die op professioneel gebied presentaties geeft, dient deze of soortgelijke cursus te volgen!

Carl Spelkens - Xylos

Efficiënt en productief vergaderen

De cursus heeft ons geholpen om efficiënter te vergaderen met het team en om sneller tot beslissingen te komen waarbij ieders mening gehoord wordt. We kregen leuke en interessante tips rond de verschillende stijlen om te vergaderen en het letten op details tijdens een vergadering. Een boeiende training die gerust nog langer had mogen duren.

Reinhilde Cortvrient - Scholengroep Limburg Noord

HBDI-Persoonlijkheidsprofiel

Ik wou graag inzichten krijgen in de denkwijze van onze team en zo de samenwerking verbeteren.
Er was een mooi balans tussen theorie, praktijkvoorbeelden en oefeningen. Elk HDBI profiel werd gedetailleerd besproken waardoor wij nu een beter beeld hebben van onze communicatie, verwachtingen en informatieverwerking. Het resultaat is dat we meer begrip tonen voor elkaar. We willen zeker nog een vervolgtraining!

Natalia Kouzina - Valeron

Mediatraining - Omgaan met de pers

Ik geef graag positieve feedback over de opleiding Mediatraining met expert Lies Martens gisteren. Dit was absoluut topniveau.

Wouter Poels - FOD Buitenlandse Zaken

Coachend leidinggeven

In de workshop Coachend Leidinggeven kreeg ik concrete tools en technieken aangereikt om op een motiverende manier mensen aan te sturen. De opleiding werd op maat gebracht zodat aan onze vragen een antwoord werd gegeven. Ik he geleerd mensen hun motivatie en reacties te begrijpen vanuit hun waarden. Ik weet nu ook hoe te analyseren, welke aspecten van een competentie er wel of niet goed zitten zodat er meer aandacht aan gegeven kan worden. Het was een zeer goede opleiding en de tijd vloog gewoon voorbij.

Katleen Claesen - Target Recruitment

Coachend leidinggeven

Ik was op zoek naar een ervaringsgerichte en praktijkgerichte aanpak om coachend leiding te kunnen geven. De training was heel interactief en afgestemd op de deelnemers. Ik ga zeker aan de slag met het sjabloon voor het voeren van een functioneringsgesprek. Voortaan hou ik ook meer rekening met de verhoudingen van woorden en lichaamstaal en impact op de gesprekken die je voert.

Stijn Haegeman - GO! Centrum

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Door het concreet uitwerken van een aantal cases heb ik een duidelijk beeld en inzicht gekregen hoe ik probleemoplossend moet telefoneren. Een aantal tips kunnen onmiddellijk worden toegepast: hoe kan ik accuraat antwoorden op vragen van klanten, hoe reageer ik op moeilijke klanten en hoe rond ik een gesprek af. Gezien de zeer beperkte groep was het een verrijkende ervaring en werd er in een open sfeer rond concrete situaties gewerkt.

Ingrid Naessens - Klantendienst - Aarova

Internet Marketing

Voor ons als bedrijf is het belangrijk concrete en praktische informatie te krijgen rond website optimalisatie en het verbeteren van onze resultaten in zoekmoteren zoals Google. Al mijn verwachtingen werden tijdens de cursus internet marketing ingelost, zelfs meer dan dat. Eindelijk een opleiding die ik onmiddellijk in de praktijk kan omzetten.

Gaëlle Boterdael - PR & Marketing - Electronic Partner Belgium