Tevreden klanten
Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.
Hieronder vind je de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.
| Datum | Bedrijf | Gevolgde training | Score |
|---|---|---|---|
| 95% | |||
| 85% | |||
| 90% | |||
| 85% | |||
| 90% | |||
| 94% | |||
| 90% | |||
| 90% | |||
| 80% | |||
| 97% |
| 95% |
| 75% |
| 95% |
| 95% |
| 100% |
| 100% |
| 99% |
| 90% |
| 100% |
| 89% |
“Ik was aangenaam verrast te merken dat er talloze verbeteringen mogelijk zijn aan onze vastgeroeste communicatiegewoontes. De cursus gaf me inzicht in hedendaagse schriftelijke communicatiestijlen en spelling. De opbouw van de training was prima door de combinatie van theorie en oefeningen en ook door in te spelen op de situaties van de dagelijkse praktijk. Een aanrader!”
Deze organisaties vertrouwen op onze expertise






























Waarom professionals kiezen voor Expert Academy
“Toen ik het trainingslokaal binnenstapte, was dat eigenlijk met een klein hartje. Op dat moment had ik nooit verwacht dat dit het begin was van een ongelofelijk boeiende en inspirerende 2-daagse. Ik heb vele interessante dingen geleerd rond netwerken en branding. Een nieuwe wereld is voor me opengegaan. Nu is het aan mij om deze kennis toe te passen en om te zetten in de praktijk. Hartelijk dank!”
“Ik wou graag tips en tricks ontvangen om beter te 'delegeren' alsook enkele communicatie technieken te verfijnen. Mijn verwachtingen werden ingelost met goede voorbeelden die in een aangename en realistische context werden aangeboden. Ik kan meteen aan de slag met de VAK-tips en diverse technieken rond feedback geven. ”
“Dankzij de opleiding is onze sales benadering veel proactiever geworden en halen we het maximum uit onze online meetings met klanten. Verder kregen we zeer goede tips en tricks om beter met prospectie calls om te gaan. Deze nieuwe manier van werken kan ik absoluut aanbevelen! ”
“De verwachtingen werden allemaal ingelost; de trainer legde de materie zeer duidelijk uit en liet ons zelf ook proberen. Als we ergens vast zaten, kwam de trainer langs om het nog even apart uit te leggen. Ik heb heel veel geleerd en pas het geleerde dagelijks toe: taken inplannen, efficiënter meetings schedulen en de handige shortcuts om sneller te werken. Het was een topopleiding!”
“Ik was op zoek naar een aantal technieken om professioneel met de media om te gaan. De verwachtingen werden volledig ingelost en de onmiddellijke feedback op de camera oefeningen is zeer interessant. Vlotte en interactieve training gegeven door Lies Martens, die haar vak door en door kent.”
“Door het concreet uitwerken van een aantal cases heb ik een duidelijk beeld en inzicht gekregen hoe ik probleemoplossend moet telefoneren. Een aantal tips kunnen onmiddellijk worden toegepast: hoe kan ik accuraat antwoorden op vragen van klanten, hoe reageer ik op moeilijke klanten en hoe rond ik een gesprek af. Het was een verrijkende ervaring en werd er in een open sfeer rond concrete situaties gewerkt. ”
“Ik wou graag inzichten rond feedback geven, delegeren en management by objectives. Ik kan alleen maar zeggen: uitstekend op alle vlakken. De trainer brengt heel slimme werkkaders aan, die toepasbaar zijn in de dagelijkse bedrijfsomgeving, en besteedt erg veel tijd aan coaching en begeleiding. Met elk stuk van de opleiding kan ik concreet aan de slag, dat is net het sterke ervan.”
“Ik wou vooral mijn uitspraak verbeteren en leren luider te spreken. We hebben zeer nuttige tips gekregen en dankzij de persoonlijke aanpak was er voldoende ruimte om iedereen aan bod te laten komen.”
“Ik wou graag op een efficiëntere manier en met meer overtuiging een boodschap kunnen brengen. Mijn verwachtingen zijn 100% ingelost. Dit was een zeer goede training. Vooral interessant is de structuur van een boodschap, zoals niet meteen met 'wat' beginnen maar vooral met de 'hoe'.”








