Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
VRTStorytelling90%
VeluxMinder stress, meer werkplezier90%
VRTStorytelling85%
VRTStorytelling90%
Neth-erTime Management90%
VRTStorytelling100%
VRTStorytelling80%
VeluxMinder stress, meer werkplezier83%
VeluxMinder stress, meer werkplezier94%
VeluxMinder stress, meer werkplezier100%
VeluxMinder stress, meer werkplezier79%
VeluxMinder stress, meer werkplezier90%
LagoMediatraining92%
VeluxMinder stress, meer werkplezier88%
VeluxMinder stress, meer werkplezier89%
VeluxMinder stress, meer werkplezier100%
VeluxMinder stress, meer werkplezier90%
VeluxMinder stress, meer werkplezier100%
POM West-VlaanderenInspirerende webinars geven85%
MetsenseTime Management83%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Presenteren met Prezi

Ik wou graag technisch Prezi onder de knie krijgen en tips krijgen in verband met het presenteren. Mijn verwachtingen werden helemaal ingelost. De uitleg over Prezi was perfect om te kunnen starten en tijdens de sessies werden heel wat tips meegegeven omtrent het presenteren.

Marc Reynders - Voorrangsbeleid Brussel

Preventie van stress en burn-out

In deze cursus heb ik geleerd hoe ik beter kan omgaan met bepaalde stressfactoren die ik zelf niet in de hand heb, en dit op een zeer aangename manier! De workshop was heel to the point en zeer leerrijk. Het is de meest interactieve traninig die ik ooit heb gehad en met een super docent. Ik heb het gevoel dat ik hier echt nog lang de vruchten van ga kunnen plukken.

Tracy Van Maercke - Benteler

Emotionele intelligentie / EQ

Ik wou vooral weten wat emotionele intelligentie nu echt is en hoe ver ik zelf sta in het 'proces'. Het was een zeer deskundige cursus, doorspekt met tal van echte voorbeelden en bovendien zeer bevattelijk uitgelegd. Door prachtige manier van doceren en beantwoorden van vragen heb ik er heel wat van opgestoken voor mijn eigen persoonlijke ontwikkeling, vooral dan qua omgang met klanten en collega's.

Jean-Marie Van Haelewijn - De Mens Nu

Elevator Pitch

Ik wou leren op een professionele manier een boodschap krachtig overbrengen. Oefenen voor de camera was een beetje vreemd maar heeft me aangenaam verrast. Jezelf bezig zien en horen, van daar uit vertrekken om te kijken wat er beter kan.
Ik heb me beter leren kennen door het camerawerk. Het is belangrijk dat je van in het begin een presentatie levendig houdt. Ik ga dit ook en alle andere tips toepassen voor mijn publiek. Ik heb super veel bijgeleerd.

Glen Christiaens - Gewestelijke Maatschappij voor Woningbouw

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Ik wil Expert Academy hartelijk bedanken voor de training ‘Klantgericht Communiceren’. De feedback was heel positief: alle deelnemers waren zeer enthousiast en ze vonden het een hele geslaagde en leerrijke opleiding.

Marcelle Soons - Mercer Belgium

Professioneel LinkedIn gebruiken

De LinkedIn training voldeed volledig aan de verwachtingen. Ik kreeg heel veel makkelijke en bruikbare tips, tricks en inzichten!

Inge Huylebroeck - PUUR

Internet Marketing

Ik wou graag meer inzicht verwerven in SEO en het selecteren van de juiste keywords. Tijdens de cursus werd het belang van de juiste metadata duidelijk uitgelegd. Ik kan nu meteen aan de slag met het optimaliseren van Google Adwords en het aanpassen van de metadata van de website.

Vanessa Tassenoy - Sales & Communication Officer - Belga News Agency

Succesvol onderhandelen

Tijdens deze zeer geslaagde opleiding kon ik de basisbeginselen van onderhandelen onder de knie krijgen alsook kreeg ik een aantal 'kapstokken' aangereikt om gebruik van te maken tijdens onderhandelingen. De tips over lichaamshouding en het aanhouden van rapport tijdens gesprekken, waren uiterst waardevol. Deze verwachtingen werden ingelost en ik kreeg de kans om mijn eigen vaardigheden maar ook zwakheden in te zien tijdens de workshop.

Anthony Poppe - Xirius Advocaten

Schriftelijke verslaggeving

In de cursus heb ik heel veel richtlijnen, tips en tricks gekregen om mijn schriftelijke communicatie (zowel intern als extern) op een professionele manier te behandelen. Ik heb geleerd hoe informatie op een beknopte en heldere manier te formuleren, het positieve in de kijker te zetten en de focus te leggen op de belangrijkste informatie. De workshop was informatief, leerrijk en zeer goed gebracht.

Anita Verschueren - ICL