Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
L'OréalAssertiviteitstraining - Assertief communiceren100%
L'OréalFeedback geven en ontvangen100%
PlantynTime Management100%
DLAPiperLichaamstaal en non-verbale communicatie76%
L'OréalSocial Media Marketing90%
l'OréalFeedback geven en ontvangen77%
bnpChange Management90%
MetaleuvenKlantvriendelijkheid en klantgericht communiceren100%
GARAGE BOGEMANSTime Management90%
MetaleuvenKlantvriendelijkheid en klantgericht communiceren85%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Schriftelijke verslaggeving

In de cursus heb ik heel veel richtlijnen, tips en tricks gekregen om mijn schriftelijke communicatie (zowel intern als extern) op een professionele manier te behandelen. Ik heb geleerd hoe informatie op een beknopte en heldere manier te formuleren, het positieve in de kijker te zetten en de focus te leggen op de belangrijkste informatie. De workshop was informatief, leerrijk en zeer goed gebracht.

Anita Verschueren - ICL

Stress management

Ik weet dat ik gemakkelijk opgejaagd geraak van bepaalde werk-gerelateerde dingen, dus mijn doel was om wat tip & tricks te vinden om hier een antwoord aan te bieden. Mijn verwachtingen werden goed ingelost. We konden heel veel persoonlijke dingen inbrengen, waarvoor ook telkens een antwoord werd geboden door te trainer. Verder kreeg ik heel veel duidelijke en nuttige tips & tricks aangereikt.

Elke Breels - Mars Belgium

Change Management

Deze zeer inspirerende workshop leerde me hoe positief te communiceren in tijden van verandering en ook hoe communiceren met verschillende profielen binnen een team. We hebben het maximum gehad op de korte tijdspanne, dus kon het niet beter.

Kim Coenen - De Lijn

Mindmapping

Een zeer praktische opleiding. Je kan er direct mee aan de slag om je dagelijkse activiteiten te vereenvoudigen: bijvoorbeeld een telefonisch gesprek met een klant noteren, je eigen activiteiten overzichtelijk bijhouden en structuur brengen in je taken en plannen.

Elly Peeters - Marketing Assistant, IMCD Benelux

Presentatietechnieken: presenteren met impact

De cursus Presentatietechnieken leerde mij handige tips en vaardigheden om mijn stemgebruik en houding te verbeteren. Tevens kreeg ik meer inzicht in hoe je een goeie structuur opbouwt voor een presentatie. Mijn mening is duidelijk: iedereen die op professioneel gebied presentaties geeft, dient deze of soortgelijke cursus te volgen!

Carl Spelkens - Xylos

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Deze opleiding was zeer praktijkgericht en doorspekt met voorbeelden die gegrepen werden uit de dagelijkse werkomgeving van de medewerkers. Dit maakt de opleiding bijzonder boeiend en gevarieerd en onmiddellijk bruikbaar in de praktijk. Zo wordt de ‘sandwichtechniek’ dagelijks gebruikt wanneer een moeilijke boodschap moet gebracht worden.Een echte aanrader voor iedereen die klantgerichte gesprekken voert!

Lieve Tourné - Customer Service Manager Freshmeals

Feedback geven en ontvangen

Mijn doelstelling was vooral te leren hoe ik juiste en kwalitatieve feedback kan geven. Dankzij de vele oefeningen die we gedaan hebben en de tips en advies die ik gekregen hebben heb ik geleerd om op een directe en assertieve manier feedback te geven en bij mijn standpunt te blijven.

Karine Vandermosten - FOD P&O

Internet Marketing

Doel was voornamelijk om een beter begrip van Online Marketing te krijgen. Hoe kunnen we de
return van die sociale media optimaliseren? Naast social media, welke zijn de andere peilers van
Online Marketing? Hoe bereiken wij onze doelgroepen het best? Op welke manier kunnen wij onze
ranking in Google verhogen?
De opleiding was zeer goed afgestemd op de noden en op de kennis van de deelnemers. De trainer gaf op een duidelijke en toegankelijke manier weer wat het potentieel is van Online Marketing voor
onze organisatie en wat wij kunnen/moeten doen om die mogelijkheden te benutten. De
deelnemers waren heel tevreden met de nieuw verworven inzichten en zijn nu nog meer bereid om
ermee aan de slag te gaan.

Ann Wouters - Business Faculty

Storytelling

Ik wilde de basics van storytelling leren kennen zodat ik die op verschillende terreinen kan
toepassen (vormingen, redactie, alles waar overtuigend vertellen bij komt kijken...)
Ik ben heel tevreden over de cursus. Er was veel interactie en een fijne groepsdynamiek. Ik heb geleerd hoe je geanimeerd kunt vertellen en de aandacht houden van je publiek. Ik vond het ook de persoonlijke feedback een absolute meerwaarde!

Nationaal Verbond Socialistische Mutualiteiten -