Tevreden klanten

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Outside the box denken via improvisatie

Ik heb veel geleerd tijdens deze sessie en het was bovendien nog fun ook. Ik haalde er voor mezelf dingen uit waarvan ik nu weet dat ik eraan moet werken. Deze workshop is een uitnodiging om je grenzen te verleggen. Het is echt out of the box!

Hilde De Meersman - Bond Moyson

Interculturele communicatie en management

Ikzelf en het Snecma Services team in Brussel waren waren zeer tevreden over de training interculturele communicatie. De cursus was interactief gebracht en zeer inspirerend. De workshop oversteeg de do's en don'ts en bood een helder inzicht in de kracht van communicatie. Ik ben er van overtuigd dat we onze samenwerking en service dankzij deze training nu verder kunnen optimaliseren.

Wim Collaer - Snecma Services

Professioneel LinkedIn gebruiken

De verwachtingen zijn overtroffen door de praktische aanpak en talloze tips & tricks. Ik dacht al heel veel van LinkedIn te weten maar toch heb ik tijdens de opleiding heel wat nieuwe en handige features bijgeleerd.

Iris Arens-Lebrun - Livios

Mediatraining - Omgaan met de pers

Ik kreeg nuttige tips over hoe je nieuws moet brengen en hoe je een persbericht opstelt waar de media niet omheen kunnen. De training was niet alleen informatief maar ook zeer interactief met interviewoefeningen voor de camera.

Eveline Huys - PR-Office Manager, Belgian Anti-Piracy Federation

Storytelling

Ik wou graag tips om op meer gestructureerde, duidelijke, overtuigende, inspirerende en
memorabele manier verhalen te kunnen vertellen en dit toe te passen op mijn professionele
realiteit (speeches, mondelinge verslagen, pleidooien,...).
Deze verwachtingen werden volledig ingelost. We kregen zeer waardevolle tips die werden
toegepast op onze concrete professionele leefwereld. Wij konden ons deze meteen eigen maken
door te ze toe te passen in oefeningen, waarop we constructieve feedback kregen. Er was ook
voldoende ruimte voor vragen tussendoor.
Hartelijk dank voor deze boeiende, leerrijke, motiverende en aangename opleiding!

Laura Cornelis - FOD Buitenlandse Zaken

Stemcoaching en uitspraaktechnieken

Ik was op zoek naar een manier om mijn stem beter te beheersen, vooral in stressvolle situaties. Tijdens de stemcoaching, kreeg ik concrete ademhalingsoefeningen en stemtechnieken aangereikt om bewuster met mijn stem om te gaan.

Vicky Monsieurs - Corporate Training Manager, Liberty Global International

HBDI-Persoonlijkheidsprofiel

Ik wou graag inzichten krijgen in de denkwijze van onze team en zo de samenwerking verbeteren.
Er was een mooi balans tussen theorie, praktijkvoorbeelden en oefeningen. Elk HDBI profiel werd gedetailleerd besproken waardoor wij nu een beter beeld hebben van onze communicatie, verwachtingen en informatieverwerking. Het resultaat is dat we meer begrip tonen voor elkaar. We willen zeker nog een vervolgtraining!

Natalia Kouzina - Valeron

Crisiscommunicatie

Na mijn opleiding met Lies Martens, werd er in het bedrijf een grote crisisoefening georganiseerd. Ik gaf een interview buiten aan de poort, en iedereen was meteen erg onder de indruk. Dank je wel voor je professionele training. Zonder jouw aanpak, was dit zeker niet gelukt!

Sabine Coenen - Advanced Specialist Commercial Operations bij Celanese

Efficiënt e-mailverkeer

Mijn doelstelling was om beter zakelijk te communiceren. Ik wou vooral mijn e-mail verkeer beknopter en duidelijker laten overkomen. Er werden in de cursus een aantal bruikbare technieken uitgelegd en ook oefeningen werden samen uitgevoerd. Enkele van de aangeleerde tips en technieken ga ik zeker toepassen.

Dirk Verjans - Tenneco Automotive