Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Mediatraining

De mediatraining bij Expert Academy is een van de betere opleidingen die ik reeds in mijn rijke carrière heb mogen volgen. De workshop was op maat en zeer sterk gericht op de praktijkervaring.

Elias Van Quickelborne - Projectingenieur - MDK afdeling kust

Preventie van stress en burn-out

In deze cursus heb ik geleerd hoe ik beter kan omgaan met bepaalde stressfactoren die ik zelf niet in de hand heb, en dit op een zeer aangename manier! De workshop was heel to the point en zeer leerrijk. Het is de meest interactieve traninig die ik ooit heb gehad en met een super docent. Ik heb het gevoel dat ik hier echt nog lang de vruchten van ga kunnen plukken.

Tracy Van Maercke - Benteler

Krachtige slides maken voor presentaties en webinars

Ik wou graag leren hoe ik een presentatie beter kan in elkaar steken en meer uitstraling kan geven. Tijdens de training kreeg ik hierover heel wat tips aangereikt. Hiermee kan ik meteen aan de slag. Een uitstekende workshop!

Sam Van Dijk - Artenius Pet Packaging

Professioneel LinkedIn gebruiken

Ik wou graag mijn aanwezigheid en het gebruik van LinkedIn versterken. De cursus overtrof mijn verwachtingen. Het is een heel aangename workshop, erg volledig en super tips meegekregen!

Audrey Koning - LifeKompas

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Door het concreet uitwerken van een aantal cases heb ik een duidelijk beeld en inzicht gekregen hoe ik probleemoplossend moet telefoneren. Een aantal tips kunnen onmiddellijk worden toegepast: hoe kan ik accuraat antwoorden op vragen van klanten, hoe reageer ik op moeilijke klanten en hoe rond ik een gesprek af. Gezien de zeer beperkte groep was het een verrijkende ervaring en werd er in een open sfeer rond concrete situaties gewerkt.

Ingrid Naessens - Klantendienst - Aarova

Feedback geven en ontvangen

Mijn doelstelling was vooral te leren hoe ik juiste en kwalitatieve feedback kan geven. Dankzij de vele oefeningen die we gedaan hebben en de tips en advies die ik gekregen hebben heb ik geleerd om op een directe en assertieve manier feedback te geven en bij mijn standpunt te blijven.

Karine Vandermosten - FOD P&O

Assertiviteitstraining - Assertief communiceren

Heb net deelgenomen aan de training Assertief Communiceren en mijn verwachtingen werden volledig ingelost. Het is zeker een aanrader voor eenieder die wil werken aan zijn assertiviteit in de dagdagelijkse communicatie zowel privé als zakelijk. Dankzij praktische tips en gevatte analyses voel je de verbeterpunten goed aan. Na de 2 eerste 'theoretische' dagen volgde een voldoende ruime periode waarin je deze theorie aan de praktijk zelf kan toetsen en tijdens de 3de dag effectief een eigen case te gaan oefenen. Deze training blijft echt op je plakken. De trainer slaagt er in je op een positieve en opbouwende manier een spiegel voor te houden en daarnaast demonstreert hij zelf hoe je een aantal technieken kan toepassen om je assertiever op te stellen in diverse situaties.

Patrick Versee - Sales Manager Belux, Gerflor Benelux

Presentatietechnieken: presenteren met impact

De cursus Presentatietechnieken leerde mij handige tips en vaardigheden om mijn stemgebruik en houding te verbeteren. Tevens kreeg ik meer inzicht in hoe je een goeie structuur opbouwt voor een presentatie. Mijn mening is duidelijk: iedereen die op professioneel gebied presentaties geeft, dient deze of soortgelijke cursus te volgen!

Carl Spelkens - Xylos

Crisiscommunicatie

De cursus beantwoordde integraal aan mijn verwachtingen. De trainer was geweldig goed zowel inhoudelijk als de wijze waarop de training gegeven werd. Ik heb nu meer inzicht hoe bepaalde vragen van de media te beantwoorden en welke technieken hiervoor gebruikt kunnen worden.

Jan François - Corporate Affairs Manager - Kuwait Petroleum