Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
LaerdalCameratraining100%
ILOInspirerend spreken voor een groep90%
Departement OmgevingStorytelling70%
VEANieuwe trends in presentatietechnieken85%
Vlaanderen Eén NVTime Management86%
Nationaal Verbond Socialistische MutualiteitenStorytelling90%
KBC VerzekeringenStorytelling84%
International School HilversumManagementvaardigheden90%
Entry Point North BelgiumSuccesvol onderhandelen92%
FREESTONEFinancieel Management voor niet-financiële functies72%
Mercedes-Benz Belgium Luxembourg NV/SA Time Management90%
VeluxKlantvriendelijkheid en klantgericht communiceren90%
PhaRA BVBATime Management86%
ROOOM architectenTime Management95%
VeluxKlantvriendelijkheid en klantgericht communiceren75%
mezelfStorytelling100%
RenewiProjectmatig Werken89%
Comma Consulting CommvStorytelling95%
pi BVBATime Management94%
LineasStorytelling71%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Instagram voor bedrijven

Ik wou graag een beter inzicht krijgen in hoe Instagram precies werkt. Aan het begin van de cursus werd elke deelnemer persoonlijk gevraagd naar de eigen verwachtingen en zo kwamen we al meteen tot de inhoud van de cursus. Heel aangenaam en boeiend. Ik kreeg bovendien zeer concrete tips rond inplannen en betere posts maken. Gewoon top!

Liesbeth Vandepitte - Universiteit Gent

Motiverende functioneringsgesprekken voeren

Ik stond aanvankelijk heel sceptisch tegenover het opzet en werd eigenlijk vanaf het begin meegenomen in een boeiend verhaal en waarbij ik een duidelijk beeld kreeg van wat er uit zo'n functioneringsgesprekken allemaal te halen valt. Door de aanpak werd duidelijk dat je heel wat interessante en bruikbare info kan puren ut zo'n gesprek en ook direct kan toepassen. Ik heb ook geleerd dat een functioneringsgesprek geen momentopname, maar een continue proces zou moeten zijn. Wat mij betreft een zeer geslaagde opleiding.

Iwein Baeyens - UZ Brussel

Conflicthantering

Zowel de uitleg als de interactie in de groep waren een echte eye opener voor mij. Bovendien waren de rollenspellen ronduit schitterend. Deze opleiding bracht mij tot nieuwe inzichten. Ik heb er heel wat van opgestoken!

Yasemine Caliskan - Kruidvat

Efficiënt en productief vergaderen

De cursus heeft ons geholpen om efficiënter te vergaderen met het team en om sneller tot beslissingen te komen waarbij ieders mening gehoord wordt. We kregen leuke en interessante tips rond de verschillende stijlen om te vergaderen en het letten op details tijdens een vergadering. Een boeiende training die gerust nog langer had mogen duren.

Reinhilde Cortvrient - Scholengroep Limburg Noord

Opkomen voor jezelf - Assertiviteit

Deze opleiding was voor mij een grote hulp. Ik heb praktische tips meegenomen om beter om te gaan met dominante tegenpartijen tijdens besprekingen en discussies. Deze tips en aandachtspunten heb ik als eerste pagina gezet in het notitieschrift dat ik meeneem naar besprekingen die buiten mijn comfortzone liggen. Ik heb heel veel gehad aan deze training.

Sven Decock - Xylos

Interculturele communicatie en management

Ikzelf en het Snecma Services team in Brussel waren waren zeer tevreden over de training interculturele communicatie. De cursus was interactief gebracht en zeer inspirerend. De workshop oversteeg de do's en don'ts en bood een helder inzicht in de kracht van communicatie. Ik ben er van overtuigd dat we onze samenwerking en service dankzij deze training nu verder kunnen optimaliseren.

Wim Collaer - Snecma Services

Succesvol onderhandelen

Tijdens deze zeer geslaagde opleiding kon ik de basisbeginselen van onderhandelen onder de knie krijgen alsook kreeg ik een aantal 'kapstokken' aangereikt om gebruik van te maken tijdens onderhandelingen. De tips over lichaamshouding en het aanhouden van rapport tijdens gesprekken, waren uiterst waardevol. Deze verwachtingen werden ingelost en ik kreeg de kans om mijn eigen vaardigheden maar ook zwakheden in te zien tijdens de workshop.

Anthony Poppe - Xirius Advocaten

Omgaan met moeilijke en agressieve klanten

Met deze training wou ik vooral weten hoe ik moet reageren indien zich een geval van verbale agressie zou voordoen. Ook hoe je een gesprek moet afronden als anderen hun gelijk willen krijgen. Mijn verwachtingen werden volledig ingelost dankzij de vele bruikbare tips.

Anneleen Mannaerts - Vlaamse Gemeenschapscommissie

Effectief delegeren

Ik wou graag tips en tricks ontvangen om beter te 'delegeren' alsook enkele communicatie technieken te verfijnen. Mijn verwachtingen werden ingelost met goede voorbeelden die in een aangename en realistische context werden aangeboden. Ik kan meteen aan de slag met de VAK-tips en diverse technieken rond feedback geven.

Carl Stroykens - Eandis