Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
Plastic OmniumCoachend leidinggeven97%
GreenfishOmgaan met stress in je team100%
4C NVCoachend leidinggeven81%
GreenfishOmgaan met stress in je team85%
4C NVCoachend leidinggeven96%
GreenfishTime Management87%
Enano Comm. VLichaamstaal en non-verbale communicatie85%
GreenfishOmgaan met stress in je team92%
Nuscience Group NVConflicthantering90%
Plastic OmniumCoachend leidinggeven85%
DGZOmgaan met verbale agressie90%
GreenfishOmgaan met stress in je team91%
GreenfishOmgaan met stress in je team93%
DGZOmgaan met verbale agressie92%
Plastic OmniumCoachend leidinggeven95%
EGConsultative Selling - Sales training95%
DGZOmgaan met verbale agressie80%
TVM BelgiumProfessioneel telefoneren en klachten behandelen86%
SERVMediatraining100%
Proteye Veiligheidsbrillen BVStarten met Leidinggeven89%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Stemcoaching en uitspraaktechnieken

Ik wou vooral mijn uitspraak verbeteren en leren luider te spreken. We hebben zeer nuttige tips gekregen en dankzij de persoonlijke aanpak was er voldoende ruimte om iedereen aan bod te laten komen.

Evelien Willems - Bank van Breda

Time Management

Ik wou graag komen tot een betere organisatie van mijn workload en daarbij ook de juiste prioriteiten stellen. De cursus Time Management heeft me dat bijgebracht, maar ook nog veel meer: agendabeheer, effciënter werken met gsm, e-mail en klassement. Met de matrix van Eisenhower kan ik - en ook vele van mijn collega's - direct aan de slag in het bedrijf.

Bert Callebaut - Product Manager, Certis

Professioneel LinkedIn gebruiken

Ik wou graag mijn aanwezigheid en het gebruik van LinkedIn versterken. De cursus overtrof mijn verwachtingen. Het is een heel aangename workshop, erg volledig en super tips meegekregen!

Audrey Koning - LifeKompas

Mindmapping

Een zeer praktische opleiding. Je kan er direct mee aan de slag om je dagelijkse activiteiten te vereenvoudigen: bijvoorbeeld een telefonisch gesprek met een klant noteren, je eigen activiteiten overzichtelijk bijhouden en structuur brengen in je taken en plannen.

Elly Peeters - Marketing Assistant, IMCD Benelux

Efficiënt en productief vergaderen

De cursus heeft ons geholpen om efficiënter te vergaderen met het team en om sneller tot beslissingen te komen waarbij ieders mening gehoord wordt. We kregen leuke en interessante tips rond de verschillende stijlen om te vergaderen en het letten op details tijdens een vergadering. Een boeiende training die gerust nog langer had mogen duren.

Reinhilde Cortvrient - Scholengroep Limburg Noord

Change Management

Deze zeer inspirerende workshop leerde me hoe positief te communiceren in tijden van verandering en ook hoe communiceren met verschillende profielen binnen een team. We hebben het maximum gehad op de korte tijdspanne, dus kon het niet beter.

Kim Coenen - De Lijn

Communicatievaardigheden

In deze training heb ik geleerd op een constructieve, onderhandelende manier te communiceren en zo meer welwillendheid te krijgen bij de tegenpartij. De cursus heeft mij heel wat inzichten bezorgd die nu al hun vruchten afwerpen. Een zeer boeiende en praktijkgerichte training!

Mathias De Schrijver - IPS Belgium

Interculturele communicatie en management

Ikzelf en het Snecma Services team in Brussel waren waren zeer tevreden over de training interculturele communicatie. De cursus was interactief gebracht en zeer inspirerend. De workshop oversteeg de do's en don'ts en bood een helder inzicht in de kracht van communicatie. Ik ben er van overtuigd dat we onze samenwerking en service dankzij deze training nu verder kunnen optimaliseren.

Wim Collaer - Snecma Services

Managementvaardigheden

In de opleiding managementvaardigheden kreeg ik heel wat hints en tips voor het aansturen en coachen van een team. Ik heb heel veel nuttige informatie gekregen en interessante manieren geleerd om constructief met de verschillende mensen in mijn team om te gaan.

Erika Verleysen - Chili Publish