Tevreden klanten

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vind je de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

90%
70%
82%
95%
85%
90%
85%
90%
94%
90%

0van onze klanten zijn uiterst tevreden over de opleidingen bij Expert Academy
Storytelling

“Mijn grootste drijfveer was de goesting en en de interesse om bij te leren hoe je mensen kan boeien tijdens een presentatie. Dit is een heel kwaliteitsvolle opleiding die zeer professioneel gegeven werd. Met het CAST-principe heb ik een duidelijk framework waarmee ik dadelijk aan de slag kan.”

Jotie De Meyer - Nationaal Verbond Socialistische Mutualiteiten

Jotie De MeyerNationaal Verbond Socialistische Mutualiteiten

Deze organisaties vertrouwen op onze expertise

Waarom professionals kiezen voor Expert Academy

Assertiviteitstraining - Assertief communiceren

“Ik heb me ingeschreven voor de cursus Assertiviteit om beter te leren communiceren in moeilijke situaties zonder dicht te klappen. Ik werd me bewust van het feit dat er keuzes kunnen gemaakt worden, te allen tijde. Vooral het DESC-model was een echte openbaring voor mij. De trainer was zeer gedreven en bracht zijn inzichten op een enthousiasmerende manier over.”

Karen Derynck  - McDonald’s Belgium

Karen Derynck McDonald’s Belgium

Mediatraining - Omgaan met de pers

“Ik was op zoek naar een aantal technieken om professioneel met de media om te gaan. De verwachtingen werden volledig ingelost en de onmiddellijke feedback op de camera oefeningen is zeer interessant. Vlotte en interactieve training gegeven door Lies Martens, die haar vak door en door kent.”

Gunther Uyttenhove - Colruyt Groep

Gunther UyttenhoveColruyt Groep

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

“Ik wou graag mijn communicatie naar klanten verbeteren. De opleiding was echt top! Ik kan met alle punten aan de slag.”

Axel Driege - Orbid

Axel DriegeOrbid

Presentatietechnieken: presenteren met impact

“Ik wil je nog heel hartelijk danken voor de inspirerende en toffe (online) opleidingsdag! Ik had een beetje een presentatievrees opgelopen door 2 oefenmomenten die niet zo geslaagd waren, maar doordat er tijdens de opleiding zo’n veilige sfeer was gecreëerd, ging het eigenlijk helemaal prima! We kregen bovendien fijne feedback waar we veel van leerden. De trainer weet alles op een duidelijke en enthousiaste manier over te brengen. Ook de e-learning vond ik erg leerzaam.”

Linda Haver - Agentschap Integratie en Inburgering

Linda HaverAgentschap Integratie en Inburgering

Leren modereren en faciliteren

“Heel blij met alle inzichten die ik gisteren heb opgedaan tijdens de training 'Leren modereren en faciliteren' van Expert Academy. Een echte parel, waarin theorie werd verweven met praktische oefeningen.”

Eva Van Achter - VUB

Eva Van AchterVUB

Conflicthantering

“Zowel de uitleg als de interactie in de groep waren een echte eye opener voor mij. Bovendien waren de rollenspellen ronduit schitterend. Deze opleiding bracht mij tot nieuwe inzichten. Ik heb er heel wat van opgestoken! ”

Yasemine Caliskan - Kruidvat

Yasemine CaliskanKruidvat

Consultative Selling - Sales training

“De trainer is erin geslaagd om op een praktische wijze, mij nuttige zaken bij te brengen. Het belang van open vragen stellen in het sales proces en durven een assertieve houding aannemen. Dit kan ik nu dagelijks meermaals toepassen. De opleiding is echt voorbijgevlogen. Ik vond het fantastisch! ”

Jo Vandenbrande - Galapagos

Jo VandenbrandeGalapagos

AI opleiding: werken met AI en ChatGPT

“De verwachtingen zijn op ALLE vlak ingelost. Hoog tempo, to the point, flexibel inspelen op onze vragen en niveau ... Ik ga zeker aan de slag met de vele tips.”

Gerben Granzow - Helan Ziekenfonds

Gerben GranzowHelan Ziekenfonds

Workshop communicatie

“De training was echt goed en had een mooie balans tussen theorie en praktijkoefeningen. Er kwamen ook heel wat communicatiemodellen en -tools aan bod. Ik ga zeker aan de slag met de LEO-techniek.”

Lies Van Eycken  - Desmet

Lies Van Eycken Desmet