Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
Steenbakkerij Vande MoortelTime Management89%
Antwerp Management SchoolMediatraining90%
Total Corbion PLA bvSpreken voor een groep82%
GreenfishMindmapping90%
Steenbakkerij Vande MoortelTime Management83%
AT ScholenManagementvaardigheden81%
Steenbakkerij Vande MoortelTime Management79%
Jan De NulTrain de trainer85%
Steenbakkerij Vande MoortelTime Management90%
Steenbakkerij Vande MoortelTime Management70%
MilcobelChange Management95%
UZ GentNieuwe trends in presentatietechnieken90%
BelgocontrolCommunicatievaardigheden70%
MilcobelChange Management95%
ZENITO VZWCommunicatievaardigheden81%
GreenfishMindmapping94%
ERSV Vlaams-Brabant vzwKrachtige slides maken93%
Jan De NulTrain de trainer87%
Jan De NulTrain de trainer90%
UZ GentNieuwe trends in presentatietechnieken100%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Mediatraining

Ik kreeg nuttige tips over hoe je nieuws moet brengen en hoe je een persbericht opstelt waar de media niet omheen kunnen. De training was niet alleen informatief maar ook zeer interactief met interviewoefeningen voor de camera.

Eveline Huys - PR-Office Manager, Belgian Anti-Piracy Federation

Succesvol presenteren met of zonder PowerPoint

Sylvie Verleye weet haar kennis zeer levendig over te brengen. De tips rond presenteerstijl, opbouw van de presentatie en het gebruik van PowerPoint waren zeer waardevol. Ik heb meer gekregen dan verwacht. Deze super interessante dag is voorbijgevlogen!

Inge Lauwers - Marketing, LoQutus

Succesvol prospecteren

Ik wou heel graag weten hoe je een 'neen' kunt ombuigen naar een 'ja' tijdens een telefoongesprek voor een afspraak. Via praktijkoefeningen en het formuleren van mogelijke counterantwoorden is dit meteen in de praktijk toegepast. Daarnaast kreeg ik ook zicht op een duidelijke structuur van te volgen punten tijdens prospectie via de telefoon. Ik ben onder de indruk van de positieve lesstijl én de kennis van de trainer.

Tom Van Remoortere - Agora Press

Communicatievaardigheden

Ik wou vooral technieken aanleren om beter feedback te kunnen geven. Deze verwachting werd volledig ingelost, we zagen zelfs meer dan dit. Ik heb techniek geleerd om kalm te blijven, beter te communiceren en ervoor te zorgen dat anderen zich bij problematische feedback niet opwinden.

Krystyna Krywen - Agataal

Financieel Management voor niet-financiële functies

Ik wou graag de terminologie uit accountancy uitgelegd krijgen en een overzicht krijgen in hoe financiën worden georganiseerd in een bedrijf. Beide verwachtingen werd volledig ingelost in deze interactieve cursus. Ook het tempo en de manier van aanbrengen van de leerstof was ideaal. Ik kan nu concreet aan de slag met het opmaken van ratio's en het interpreteren van maandoverzichten.

Saskia Lippens - Expert Technologist, VIB

Kom gratis in de pers

Ik heb geleerd hoe pers efficiënt te benaderen met een goede boodschap. Daarnaast heb ik ook heel wat ideeën en inspiratie gekregen van de andere deelnemers.

Maud Collée - Communication Officer, Henkel Benelux

Interculturele communicatie en management

Ikzelf en het Snecma Services team in Brussel waren waren zeer tevreden over de training interculturele communicatie. De cursus was interactief gebracht en zeer inspirerend. De workshop oversteeg de do's en don'ts en bood een helder inzicht in de kracht van communicatie. Ik ben er van overtuigd dat we onze samenwerking en service dankzij deze training nu verder kunnen optimaliseren.

Wim Collaer - Snecma Services

Internet Marketing

Ik wou graag meer inzicht verwerven in SEO en het selecteren van de juiste keywords. Tijdens de cursus werd het belang van de juiste metadata duidelijk uitgelegd. Ik kan nu meteen aan de slag met het optimaliseren van Google Adwords en het aanpassen van de metadata van de website.

Vanessa Tassenoy - Sales & Communication Officer - Belga News Agency

Time Management

Ik wilde graag technieken leren om te komen tot een betere tijdsindeling en prioriteiten te stellen. Op een constructieve manier kreeg ik de juiste tools aangereikt zoals bijvoorbeeld het werken in tijdsblokken. De snelle en gedreven manier van doceren en de prima interactie met de groep maken van deze opleiding een topper.

Geert Bauwens - DAF Trucks