Tevreden klanten

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
AGFALeidinggeven op afstand80%
FluxysTime Management90%
FluxysTime Management93%
AGFALeidinggeven op afstand90%
FluxysTime Management93%
Intracto iOKlantvriendelijkheid en klantgericht communiceren80%
AGFAProductief thuiswerken85%
FluxysTime Management80%
AGFALeidinggeven op afstand90%
AGFALeidinggeven op afstand84%
AGFAProductief thuiswerken72%
ParteProfessioneel telefoneren en klachten behandelen90%
INTRACTOCoachend en Empathisch Leidinggeven90%
Contrast LawSuccesvol onderhandelen95%
AGFAVeerkracht en mentale weerbaarheid75%
FRIESLANDCAMPINA BELGIUM NVConsultative Selling - Sales training89%
Intracto nvCoachend en Empathisch Leidinggeven100%
Contrast LawSuccesvol onderhandelen73%
Bond Beter LeefmilieuSuccesvol onderhandelen83%
PolitieInspirerend spreken voor een groep90%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Time Management

Mijn doelstelling was om mijn tijd nuttiger te besteden, zodat ik na een werkdag het gevoel heb dat ik goed gewerkt heb en ik mentaal rust vind. De training gaf ons een duidelijk en goed onderbouwd theoretisch kader. De oefeningen waren erop gericht om onze eigen manier van werken onder de loep te nemen en al meteen te optimaliseren met een persoonlijk actieplan als resultaat.
De verschillende actiepunten uit alle oefeningen kan ik onmiddellijk aanwenden, maar het was ook goed om op het einde daar 3 speerpunten uit te halen, zodat ik stap voor stap de veranderingen kan implementeren om een duurzaam effect te hebben.
Wat een heerlijke, energieke docente! Haar manier van lesgeven is zo motiverend en verhelderend dat ik echt aan de slag kan met mijn actiepunten. Heel erg bedankt voor de inzichten!

Sarie Van Lancker - District 09

Succesvol Prospecteren

Ik wou heel graag weten hoe je een 'neen' kunt ombuigen naar een 'ja' tijdens een telefoongesprek voor een afspraak. Via praktijkoefeningen en het formuleren van mogelijke counterantwoorden is dit meteen in de praktijk toegepast. Daarnaast kreeg ik ook zicht op een duidelijke structuur van te volgen punten tijdens prospectie via de telefoon. Ik ben onder de indruk van de positieve lesstijl én de kennis van de trainer.

Tom Van Remoortere - Agora Press

Storytelling

Mijn vragen waren: hoe kan je een verhaal bondig en to the point brengen? Projecten beter (intern) 'verkopen'? Overtuigend en bezield een verhaal/presentatie overbrengen?
Deze vragen werden ruimschoots beantwoord in de workshop storytelling. De cursus had een duidelijke structuur, veel oefenmogelijkheden en er was veel interactie. Dit was zeer leerrijk.
Uit feedback van de anderen leer je toch meer dan je denkt. De trainer was een aangenaam en ervaren lesgever. Hij kende zijn verhaal/vak zeer goed.

Astrid De Schrijver - Volta

Omgaan met moeilijke en agressieve klanten

Met deze training wou ik vooral weten hoe ik moet reageren indien zich een geval van verbale agressie zou voordoen. Ook hoe je een gesprek moet afronden als anderen hun gelijk willen krijgen. Mijn verwachtingen werden volledig ingelost dankzij de vele bruikbare tips.

Anneleen Mannaerts - Vlaamse Gemeenschapscommissie

Inspirerende webinars geven

Onze eerste webinar zit er op! Ik hoorde niets anders dan positieve reacties! 
En dat hebben we we zeker te danken aan de super goede begeleiding van Expert Academy. Hartelijk dank voor deze zeer nuttige coaching.

Katrien Criel - POM West-Vlaanderen

Stress management

Ik weet dat ik gemakkelijk opgejaagd geraak van bepaalde werk-gerelateerde dingen, dus mijn doel was om wat tip & tricks te vinden om hier een antwoord aan te bieden. Mijn verwachtingen werden goed ingelost. We konden heel veel persoonlijke dingen inbrengen, waarvoor ook telkens een antwoord werd geboden door te trainer. Verder kreeg ik heel veel duidelijke en nuttige tips & tricks aangereikt.

Elke Breels - Mars Belgium

Assertiviteitstraining - Assertief communiceren

Heb net deelgenomen aan de training Assertief Communiceren en mijn verwachtingen werden volledig ingelost. Het is zeker een aanrader voor eenieder die wil werken aan zijn assertiviteit in de dagdagelijkse communicatie zowel privé als zakelijk. Dankzij praktische tips en gevatte analyses voel je de verbeterpunten goed aan. Na de 2 eerste 'theoretische' dagen volgde een voldoende ruime periode waarin je deze theorie aan de praktijk zelf kan toetsen en tijdens de 3de dag effectief een eigen case te gaan oefenen. Deze training blijft echt op je plakken. De trainer slaagt er in je op een positieve en opbouwende manier een spiegel voor te houden en daarnaast demonstreert hij zelf hoe je een aantal technieken kan toepassen om je assertiever op te stellen in diverse situaties.

Patrick Versee - Sales Manager Belux, Gerflor Benelux

Professioneel LinkedIn gebruiken

Heel leerrijke opleiding met bruikbare tips & tricks, leuk om verschillende site te leren kennen om
LinkedIn optimaal in te zetten om netwerk te verruimen.

Isabel Maertens - Paneltim

Managementvaardigheden

Ik wou graag inzichten rond feedback geven, delegeren en management by objectives. Ik kan alleen maar zeggen: uitstekend op alle vlakken. De trainer brengt heel slimme werkkaders aan, die toepasbaar zijn in de dagelijkse bedrijfsomgeving, en besteedt erg veel tijd aan coaching en begeleiding. Met elk stuk van de opleiding kan ik concreet aan de slag, dat is net het sterke ervan.

Peter Verbiest - Bonka Circus