Tevreden klanten

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
NEUHAUS NVMediatraining - Omgaan met de pers100%
Deutsche BankVerbindende Communicatie70%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen83%
Qmino BVAssertiviteitstraining - Assertief communiceren94%
Deutsche BankVerbindende Communicatie85%
BUILDWISE (CSTC)Time Management91%
FAGG - Federaal Agentschap voor Geneesmiddelen en GezondheidsproductenMediatraining - Omgaan met de pers100%
LechlerTime Management85%
BuildwiseMediatraining - Omgaan met de pers90%
Eutraco NVAssertiviteitstraining - Assertief communiceren100%
ASDT bvAssertiviteitstraining - Assertief communiceren100%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen90%
Politie AalstCoachend en Empathisch Leidinggeven92%
FluviusMediatraining - Omgaan met de pers100%
Politie AalstCoachend en Empathisch Leidinggeven85%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen95%
Politie AalstCoachend en Empathisch Leidinggeven100%
Deutsche BankVerbindende Communicatie90%
Deutsche BankEfficiënt en productief vergaderen91%
Deutsche BankVerbindende Communicatie88%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Het was een heel inspirerende opleiding waarbij we heel wat goeie tips hebben gekregen hoe we moeilijke telefoongesprekken kunnen aangaan. Zowel theoretisch en nadien ook in de praktijk konden we oefenen met cases uit onze eigen ervaringen. De lesgever kon die heel goed inschatten en perfect nabootsen. Ik vond het een van de beste opleidingen die ik ooit heb gekregen!

Hans Jaques - DGZ

Basistraining Leidinggeven

Ik wou beter zicht te hebben hoe je het best kan leidinggeven, meer vertrouwen te krijgen en op welke manier je sommige situaties kan aanpakken zodat ik kan groeien als team leader. De cursus was TOP! Ik voelde me direct op mijn gemak, ook al had ik op voorhand een beetje schrik. Er was een goede afwisseling tussen theorie en praktijk waardoor de sessies voorbijvlogen. Ik heb veel bijgeleerd en tips gekregen, waarvoor dank!

Jarich De Rechter - Agrifirm

Consultative Selling - Sales training

Ik wou graag mijn Verdere expertise in sales uitbouwen en nieuwe tips & tricks leren om nog actiever te kunnen luisteren naar de klant. We gingen meteen aan de slag met technieken rond attitude, lichaamstaal en hoe te reageren in bepaalde situaties. Via de rollenspelen van mezelf en de collega's werden heel wat zaken duidelijk. De aanpak was super. Gisteren opleiding gehad, vandaag al een aantal zaken toegepast. En het werkt!

Petra Vandenheede - Leaseplan Belgium

Klantgericht schrijven

Ik was aangenaam verrast te merken dat er talloze verbeteringen mogelijk zijn aan onze vastgeroeste communicatiegewoontes. De cursus gaf me inzicht in hedendaagse schriftelijke communicatiestijlen en spelling. De opbouw van de training was prima door de combinatie van theorie en oefeningen en ook door in te spelen op de situaties van de dagelijkse praktijk. Een aanrader!

Saskia van den Brekel - KPN Group

Time Management

Mijn doelstelling was om mijn tijd nuttiger te besteden, zodat ik na een werkdag het gevoel heb dat ik goed gewerkt heb en ik mentaal rust vind. De training gaf ons een duidelijk en goed onderbouwd theoretisch kader. De oefeningen waren erop gericht om onze eigen manier van werken onder de loep te nemen en al meteen te optimaliseren met een persoonlijk actieplan als resultaat. De verschillende actiepunten uit alle oefeningen kan ik onmiddellijk aanwenden, maar het was ook goed om op het einde daar 3 speerpunten uit te halen, zodat ik stap voor stap de veranderingen kan implementeren om een duurzaam effect te hebben. Wat een heerlijke, energieke docente! Haar manier van lesgeven is zo motiverend en verhelderend dat ik echt aan de slag kan met mijn actiepunten. Heel erg bedankt voor de inzichten!

Sarie Van Lancker - District 09

Presentatietechnieken: presenteren met impact

De cursus Presentatietechnieken leerde mij handige tips en vaardigheden om mijn stemgebruik en houding te verbeteren. Tevens kreeg ik meer inzicht in hoe je een goeie structuur opbouwt voor een presentatie. Mijn mening is duidelijk: iedereen die op professioneel gebied presentaties geeft, dient deze of soortgelijke cursus te volgen!

Carl Spelkens - Xylos

Coachend en Empathisch Leidinggeven

Ik was op zoek naar een ervaringsgerichte en praktijkgerichte aanpak om coachend leiding te kunnen geven. De training was heel interactief en afgestemd op de deelnemers. Ik ga zeker aan de slag met het sjabloon voor het voeren van een functioneringsgesprek. Voortaan hou ik ook meer rekening met de verhoudingen van woorden en lichaamstaal en impact op de gesprekken die je voert.

Stijn Haegeman - GO! Centrum

Productief met Outlook

De verwachtingen werden allemaal ingelost; de trainer legde de materie zeer duidelijk uit en liet ons zelf ook proberen. Als we ergens vast zaten, kwam de trainer langs om het nog even apart uit te leggen. Ik heb heel veel geleerd en pas het geleerde dagelijks toe: taken inplannen, efficiënter meetings schedulen en de handige shortcuts om sneller te werken. Het was een topopleiding!

Silke Devreker - Belgian Train

Stemcoaching en uitspraaktechnieken

Ik spreek vaak voor groepen en wou graag mijn stem leren gebruiken zonder deze te forceren of te vermoeien. Door de praktijkgerichte oefeningen, die ook gemakkelijk thuis te doen zijn, kan ik meteen aan de slag. De leuke sfeer in de groep en de rustige aanpak van de docent waren een bijkomend pluspunt. Deze opleiding kwam voor mij als geroepen!

Sanne Peeters - Zorgbedrijf Antwerpen