Tevreden klanten
Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.
Hieronder vind je de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.
| Datum | Bedrijf | Gevolgde training | Score |
|---|---|---|---|
| 100% | |||
| 90% | |||
| 100% | |||
| 90% | |||
| 70% | |||
| 82% | |||
| 95% | |||
| 85% | |||
| 90% | |||
| 85% |
| 90% |
| 94% |
| 90% |
| 90% |
| 80% |
| 97% |
| 95% |
| 75% |
| 95% |
| 95% |
“De cursus Presentatietechnieken leerde mij handige tips en vaardigheden om mijn stemgebruik en houding te verbeteren. Tevens kreeg ik meer inzicht in hoe je een goeie structuur opbouwt voor een presentatie. Mijn mening is duidelijk: iedereen die op professioneel gebied presentaties geeft, dient deze of soortgelijke cursus te volgen!”
Deze organisaties vertrouwen op onze expertise






























Waarom professionals kiezen voor Expert Academy
“De training was echt goed en had een mooie balans tussen theorie en praktijkoefeningen. Er kwamen ook heel wat communicatiemodellen en -tools aan bod. Ik ga zeker aan de slag met de LEO-techniek.”
“Heb net deelgenomen aan de training Assertief Communiceren en mijn verwachtingen werden volledig ingelost. Het is zeker een aanrader voor eenieder die wil werken aan zijn assertiviteit in de dagdagelijkse communicatie. Dankzij praktische tips en gevatte analyses voel je de verbeterpunten goed aan. De trainer slaagt er in je op een positieve en opbouwende manier een spiegel voor te houden en daarnaast demonstreert hij zelf hoe je een aantal technieken kan toepassen om je assertiever op te stellen in diverse situaties.”
“Sylvie Verleye weet haar kennis zeer levendig over te brengen. De tips rond presenteerstijl, opbouw van de presentatie en het gebruik van PowerPoint waren zeer waardevol. Ik heb meer gekregen dan verwacht. Deze super interessante dag is voorbijgevlogen!”
“Mijn doelstelling was om mijn tijd nuttiger te besteden, zodat ik na een werkdag het gevoel heb dat ik goed gewerkt heb en ik mentaal rust vind. De training gaf ons een duidelijk en goed onderbouwd theoretisch kader. De oefeningen waren erop gericht om onze eigen manier van werken onder de loep te nemen en al meteen te optimaliseren met een persoonlijk actieplan als resultaat. Wat een heerlijke, energieke docente! Haar manier van lesgeven is zo motiverend en verhelderend dat ik echt aan de slag kan met mijn actiepunten. Heel erg bedankt voor de inzichten!”
“In deze training heb ik geleerd op een constructieve, onderhandelende manier te communiceren en zo meer welwillendheid te krijgen bij de tegenpartij. De cursus heeft mij heel wat inzichten bezorgd die nu al hun vruchten afwerpen. Een zeer boeiende en praktijkgerichte training!”
“Ik wou nog beter de essentie uit een gesprek kunnen halen om beter en sneller te notuleren. Wat ik heb geleerd is een beknopt verslag met besluitenlijst te maken. Vanaf nu ga ik ook meer aandacht hebben voor actieve zinnen. Het was een zeer aangename en leerrijke cursus die bovendien was toegespitst op onze eigen ervaring.”
“Ik wou vooral weten wat emotionele intelligentie nu echt is en hoe ver ik zelf sta in het 'proces'. Het was een zeer deskundige cursus, doorspekt met tal van echte voorbeelden en bovendien zeer bevattelijk uitgelegd. Door prachtige manier van doceren en beantwoorden van vragen heb ik er heel wat van opgestoken voor mijn eigen persoonlijke ontwikkeling, vooral dan qua omgang met klanten en collega's. ”
“Ik ben nogal organisch in de rol van manager gerold en wilde via deze training een houvast bekomen om mijn aanpak aan te toetsen en te verbeteren. Ik kreeg absoluut nuttige handvaten om enerzijds te communiceren met het team en anderzijds ook te groeien van manager naar effectieve leidinggevende.”
“Mijn grootste drijfveer was de goesting en en de interesse om bij te leren hoe je mensen kan boeien tijdens een presentatie. Dit is een heel kwaliteitsvolle opleiding die zeer professioneel gegeven werd. Met het CAST-principe heb ik een duidelijk framework waarmee ik dadelijk aan de slag kan.”








