Tevreden klanten

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vind je de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

98%
75%
91%
95%
90%
86%
92%
90%
90%
89%
90%
90%
100%
83%
80%
85%
80%
85%
95%
70%

0van onze klanten zijn uiterst tevreden over de opleidingen bij Expert Academy
Feedback geven en ontvangen

“Mijn doelstelling was vooral te leren hoe ik juiste en kwalitatieve feedback kan geven. Dankzij de vele oefeningen die we gedaan hebben en de tips en advies die ik gekregen hebben heb ik geleerd om op een directe en assertieve manier feedback te geven en bij mijn standpunt te blijven.”

Karine VandermostenFOD P&O

Deze organisaties vertrouwen op onze expertise

Waarom professionals kiezen voor Expert Academy

Essentieel leiderschap

“Ik wou beter zicht te hebben hoe je het best kan leidinggeven, meer vertrouwen te krijgen en op welke manier je sommige situaties kan aanpakken zodat ik kan groeien als team leader. De cursus was TOP! Ik voelde me direct op mijn gemak, ook al had ik op voorhand een beetje schrik. Er was een goede afwisseling tussen theorie en praktijk waardoor de sessies voorbijvlogen. Ik heb veel bijgeleerd en tips gekregen, waarvoor dank!”

Jarich De RechterAgrifirm

Productief met Outlook

“Dankzij de workshop kan ik door een aantal eenvoudige handelingen, inderdaad sneller en efficiënter werken. ik doe reeds een aantal zaken inzake timemanagement, alleen heb ik nu geleerd hoe deze te integreren in mijn werk via Outlook. De cursus voldeed volledig aan mijn verwachtingen en was prima!”

Vera Lanckmans - ACV BIE

Vera LanckmansACV BIE

Lichaamstaal en non-verbale communicatie

“Aangezien ik dagelijks afspraken heb met HR-medewerkers, bedrijfsleiders, directeuren, .. is het voor mij belangrijk om snel de non-verbale signalen van je gesprekspartner te herkennen. Doelstelling was hier nuttige tips en herkenningspunten aan te koppelen. Vooral het leren herkennen van non-verbale signalen zal mede door de opleiding een handig instrument zijn die we tijdens onze verkoopgesprekken kunnen gebruiken. Alvast een geslaagde opleiding wat dat betreft!”

Frederik Van Langenhove De Lijn

Online presenteren

“Ik wou vooral de interesse van het publiek behouden bij online presenteren en ik heb daar zeer bruikbare tips voor gekregen, zoals in de camera kijken tijdens het presenteren om je publiek aan te spreken, gebruik van lichaamstaal, tips om betere slides te maken en interessante platformen om te presenteren. De opleiding voldeed volledig aan mijn verwachtingen!”

Valerie Rosiers  - Wunderman Thompson

Valerie Rosiers Wunderman Thompson

Managementvaardigheden

“In de opleiding managementvaardigheden kreeg ik heel wat hints en tips voor het aansturen en coachen van een team. Ik heb heel veel nuttige informatie gekregen en interessante manieren geleerd om constructief met de verschillende mensen in mijn team om te gaan. ”

Erika Verleysen  - Chili Publish

Erika Verleysen Chili Publish

Presentatietechnieken: presenteren met impact

“Sylvie Verleye weet haar kennis zeer levendig over te brengen. De tips rond presenteerstijl, opbouw van de presentatie en het gebruik van PowerPoint waren zeer waardevol. Ik heb meer gekregen dan verwacht. Deze super interessante dag is voorbijgevlogen!”

Inge Lauwers - Marketing, LoQutus

Inge LauwersMarketing, LoQutus

Conflicthantering

“Ik wou beter leren omgaan met conflicten. Deze cursus voldeed volledig aan mijn verwachtingen. We kregen zowel theoretische bagage mee alsook de praktische toepassing ervan. De leuke manier van 'rollenspelen' maakt dat alles beter 'top of mind' blijft. Daarnaast kregen we concrete voorbeelden mee van technieken die direct toepasbaar zijn in de praktijk.”

Leen Ermgodts - Probis Corporate

Leen ErmgodtsProbis Corporate

Projectmatig Werken

“Onze collega's waren zeer enthousiast over de opleiding en lesgever. Ze hebben heel wat nuttige tips meegekregen, waar sommigen al onmiddellijk mee aan de slag gaan. Alvast bedankt voor de fijne samenwerking.”

Deirdre Focquaert - MCC Verstraete

Deirdre FocquaertMCC Verstraete

Cursus Copilot: Leer AI slim gebruiken op het werk

“Ik wou graag meer informatie over Copilot en er mee leren werken in diverse toepassingen. Tijdens de opleiding gingen we aan de slag om de diverse toepassingen uit te proberen. Vooral de integratie met PowerPoint, Word en de organisatie van mijn agenda vond ik zeer interessant.”

Marc Peeters - LF Consult

Marc PeetersLF Consult