Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
Volkswagen International Belgium S.A.Klantgericht schrijven80%
Volkswagen International Belgium S.A.Klantgericht schrijven85%
Vinci energiesKom gratis in de pers90%
@vice bvbaLichaamstaal en non-verbale communicatie89%
BNP Paribas FortisSpreken voor een groep90%
SBB Accountants & Adviseurs Time Management85%
ZoetisSpreken voor een groep90%
LineasFeedback geven en ontvangen83%
NusciencegroupConflicthantering95%
Kixx-ConceptCreatief denken & Brainstormen90%
SBB Accountants & Adviseurs Time Management100%
DachserProfessioneel LinkedIn gebruiken93%
4CCommunicatievaardigheden85%
SBB Accountants & Adviseurs Time Management94%
DachserProfessioneel LinkedIn gebruiken95%
SBB Accountants & Adviseurs Time Management85%
DachserProfessioneel LinkedIn gebruiken85%
ArdenaElevator Pitch95%
Jan De NulSpreken voor een groep85%
4CCommunicatievaardigheden85%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren

Deze opleiding was zeer praktijkgericht en doorspekt met voorbeelden die gegrepen werden uit de dagelijkse werkomgeving van de medewerkers. Dit maakt de opleiding bijzonder boeiend en gevarieerd en onmiddellijk bruikbaar in de praktijk. Zo wordt de ‘sandwichtechniek’ dagelijks gebruikt wanneer een moeilijke boodschap moet gebracht worden.Een echte aanrader voor iedereen die klantgerichte gesprekken voert!

Lieve Tourné - Customer Service Manager Freshmeals

Preventie van stress en burn-out

De training rond stress en burn-out was zeer succesvol. Het was precies wat we ervan verwacht hadden en iedereen was blij met de workshop. Hier gaan we zeker nog een vervolg aan geven. Het is een echte aanrader!

Dirk Jacquemyns - ING Investment Management

Mediatraining

Ik kreeg nuttige tips over hoe je nieuws moet brengen en hoe je een persbericht opstelt waar de media niet omheen kunnen. De training was niet alleen informatief maar ook zeer interactief met interviewoefeningen voor de camera.

Eveline Huys - PR-Office Manager, Belgian Anti-Piracy Federation

Elevator Pitch

Ik wou leren op een professionele manier een boodschap krachtig overbrengen. Oefenen voor de camera was een beetje vreemd maar heeft me aangenaam verrast. Jezelf bezig zien en horen, van daar uit vertrekken om te kijken wat er beter kan.
Ik heb me beter leren kennen door het camerawerk. Het is belangrijk dat je van in het begin een presentatie levendig houdt. Ik ga dit ook en alle andere tips toepassen voor mijn publiek. Ik heb super veel bijgeleerd.

Glen Christiaens - Gewestelijke Maatschappij voor Woningbouw

Communicatievaardigheden

Ik wou vooral technieken aanleren om beter feedback te kunnen geven. Deze verwachting werd volledig ingelost, we zagen zelfs meer dan dit. Ik heb techniek geleerd om kalm te blijven, beter te communiceren en ervoor te zorgen dat anderen zich bij problematische feedback niet opwinden.

Krystyna Krywen - Agataal

Klantgericht schrijven

Ik was aangenaam verrast te merken dat er talloze verbeteringen mogelijk zijn aan onze vastgeroeste communicatiegewoontes. De cursus gaf me inzicht in hedendaagse schriftelijke communicatiestijlen en spelling. De opbouw van de training was prima door de combinatie van theorie en oefeningen en ook door in te spelen op de situaties van de dagelijkse praktijk. Een aanrader!

Saskia van den Brekel - KPN Group

Mindmapping

Een zeer praktische opleiding. Je kan er direct mee aan de slag om je dagelijkse activiteiten te vereenvoudigen: bijvoorbeeld een telefonisch gesprek met een klant noteren, je eigen activiteiten overzichtelijk bijhouden en structuur brengen in je taken en plannen.

Elly Peeters - Marketing Assistant, IMCD Benelux

Succesvol presenteren met of zonder PowerPoint

De cursus Presentatietechnieken leerde mij handige tips en vaardigheden om mijn stemgebruik en houding te verbeteren. Tevens kreeg ik meer inzicht in hoe je een goeie structuur opbouwt voor een presentatie. Mijn mening is duidelijk: iedereen die op professioneel gebied presentaties geeft, dient deze of soortgelijke cursus te volgen!

Carl Spelkens - Xylos

Outside the box denken via improvisatie

Ik heb veel geleerd tijdens deze sessie en het was bovendien nog fun ook. Ik haalde er voor mezelf dingen uit waarvan ik nu weet dat ik eraan moet werken. Deze workshop is een uitnodiging om je grenzen te verleggen. Het is echt out of the box!

Hilde De Meersman - Bond Moyson