Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
OrbidTime Management95%
ACV-CSCMediatraining85%
Vente-ExclusiveProfessioneel LinkedIn gebruiken85%
EGConsultative Selling - Sales training80%
EGConsultative Selling - Sales training70%
4CSpreken voor een groep86%
DGZProfessioneel telefoneren en klachten behandelen90%
OrbidSuccesvol presenteren met of zonder PowerPoint94%
DGZProfessioneel telefoneren en klachten behandelen84%
GreenfishMindmapping87%
MelexisMediatraining100%
GreenfishKlantgericht schrijven90%
UHasseltEfficiënt en productief vergaderen75%
OrbidTime Management94%
4CSpreken voor een groep95%
VOV lerend netwerk vzwEvenementen organiseren89%
MelexisMediatraining95%
Smart Packaging SolutionsTime Management70%
ExellysAssertiviteitstraining - Assertief communiceren78%
UHasseltEfficiënt en productief vergaderen85%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Succesvol onderhandelen

Tijdens deze zeer geslaagde opleiding kon ik de basisbeginselen van onderhandelen onder de knie krijgen alsook kreeg ik een aantal 'kapstokken' aangereikt om gebruik van te maken tijdens onderhandelingen. De tips over lichaamshouding en het aanhouden van rapport tijdens gesprekken, waren uiterst waardevol. Deze verwachtingen werden ingelost en ik kreeg de kans om mijn eigen vaardigheden maar ook zwakheden in te zien tijdens de workshop.

Anthony Poppe - Xirius Advocaten

Nieuwe trends in presentatietechnieken

Mijn doel was om een aantal nieuwe technieken te leren in het geven van presentaties. Deze training was voor mij erg interessant en nuttig. Ik heb veel geleerd van nieuwe tips die ik kan gebruiken bij het geven van presentaties aan het management in ons bedrijf.

Maarten Hermans - SONY Belgium

Assertiviteitstraining - Assertief communiceren

Ik wou graag beter leren grenzen stellen in conversaties, zonder agressief of arrogant over te komen en zo nog beter functioneren in mijn rol als buffer tussen teamleden. Mijn verwachtingen werden tijdens deze interactieve workshop volledig ingelost. Dankzij de DESC-methode leerde ik een techniek om emoties los te koppelen van mededelingen en het onderscheid te maken tussen gedrag en karakter. De interactie met de groep en de vlotte aanpak zorgden bovendien voor een zeer aangename opleidingservaring, ondanks de verschillende karakters in ons team.

Nele Dekeyzer - Innovation Manager, Creax

Klantgericht schrijven

Ik was aangenaam verrast te merken dat er talloze verbeteringen mogelijk zijn aan onze vastgeroeste communicatiegewoontes. De cursus gaf me inzicht in hedendaagse schriftelijke communicatiestijlen en spelling. De opbouw van de training was prima door de combinatie van theorie en oefeningen en ook door in te spelen op de situaties van de dagelijkse praktijk. Een aanrader!

Saskia van den Brekel - KPN Group

Financieel Management voor niet-financiële functies

Ik wou graag de terminologie uit accountancy uitgelegd krijgen en een overzicht krijgen in hoe financiën worden georganiseerd in een bedrijf. Beide verwachtingen werd volledig ingelost in deze interactieve cursus. Ook het tempo en de manier van aanbrengen van de leerstof was ideaal. Ik kan nu concreet aan de slag met het opmaken van ratio's en het interpreteren van maandoverzichten.

Saskia Lippens - Expert Technologist, VIB

Lichaamstaal en non-verbale communicatie

Aangezien ik dagelijks afspraken heb met HR-medewerkers, bedrijfsleiders, directeuren, .. is het voor mij belangrijk om snel de non-verbale signalen van je gesprekspartner te herkennen. Doelstelling was hier nuttige tips en herkenningspunten aan te koppelen. Vooral het leren herkennen van non-verbale signalen zal mede door de opleiding een handig instrument zijn die we tijdens onze verkoopgesprekken kunnen gebruiken. Alvast een geslaagde opleiding wat dat betreft!

Frederik Van Langenhove - De Lijn

Efficiënt en productief vergaderen

De cursus heeft ons geholpen om efficiënter te vergaderen met het team en om sneller tot beslissingen te komen waarbij ieders mening gehoord wordt. We kregen leuke en interessante tips rond de verschillende stijlen om te vergaderen en het letten op details tijdens een vergadering. Een boeiende training die gerust nog langer had mogen duren.

Reinhilde Cortvrient - Scholengroep Limburg Noord

Stress management

Ik weet dat ik gemakkelijk opgejaagd geraak van bepaalde werk-gerelateerde dingen, dus mijn doel was om wat tip & tricks te vinden om hier een antwoord aan te bieden. Mijn verwachtingen werden goed ingelost. We konden heel veel persoonlijke dingen inbrengen, waarvoor ook telkens een antwoord werd geboden door te trainer. Verder kreeg ik heel veel duidelijke en nuttige tips & tricks aangereikt.

Elke Breels - Mars Belgium

Mediatraining

Ik kreeg nuttige tips over hoe je nieuws moet brengen en hoe je een persbericht opstelt waar de media niet omheen kunnen. De training was niet alleen informatief maar ook zeer interactief met interviewoefeningen voor de camera.

Eveline Huys - PR-Office Manager, Belgian Anti-Piracy Federation