Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
Fiabilis Consulting GroupSuccesvol onderhandelen100%
GreenfishInsights Discovery Training100%
Adva Optical Networking SESuccesvol onderhandelen100%
PartenaSuccesvol netwerken91%
PartenaSuccesvol netwerken91%
Gemeente DendermondeProfessioneel telefoneren en klachten behandelen85%
PlantynHBDI-Persoonlijkheidsprofiel86%
Gemeente DendermondeProfessioneel telefoneren en klachten behandelen100%
Gemeente DendermondeProfessioneel telefoneren en klachten behandelen88%
GemacoStarten met Leidinggeven90%
Gemeente DendermondeProfessioneel telefoneren en klachten behandelen100%
Gemeente DendermondeProfessioneel telefoneren en klachten behandelen85%
Gemeente DendermondeProfessioneel telefoneren en klachten behandelen95%
PartenaSuccesvol netwerken83%
Antwerp World Diamond CentreCommunicatievaardigheden77%
PartenaSuccesvol netwerken95%
UHasseltSuccesvol presenteren met of zonder PowerPoint85%
GreenfishInsights Discovery Training86%
BNP Paribas FortisCameratraining99%
PlantynHBDI-Persoonlijkheidsprofiel96%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Conflicthantering

Zowel de uitleg als de interactie in de groep waren een echte eye opener voor mij. Bovendien waren de rollenspellen ronduit schitterend. Deze opleiding bracht mij tot nieuwe inzichten. Ik heb er heel wat van opgestoken!

Yasemine Caliskan - Kruidvat

Feedback geven en ontvangen

Mijn doelstelling was vooral te leren hoe ik juiste en kwalitatieve feedback kan geven. Dankzij de vele oefeningen die we gedaan hebben en de tips en advies die ik gekregen hebben heb ik geleerd om op een directe en assertieve manier feedback te geven en bij mijn standpunt te blijven.

Karine Vandermosten - FOD P&O

Communicatievaardigheden

Ik wou vooral technieken aanleren om beter feedback te kunnen geven. Deze verwachting werd volledig ingelost, we zagen zelfs meer dan dit. Ik heb techniek geleerd om kalm te blijven, beter te communiceren en ervoor te zorgen dat anderen zich bij problematische feedback niet opwinden.

Krystyna Krywen - Agataal

Efficiënt e-mailverkeer

Mijn doelstelling was om beter zakelijk te communiceren. Ik wou vooral mijn e-mail verkeer beknopter en duidelijker laten overkomen. Er werden in de cursus een aantal bruikbare technieken uitgelegd en ook oefeningen werden samen uitgevoerd. Enkele van de aangeleerde tips en technieken ga ik zeker toepassen.

Dirk Verjans - Tenneco Automotive

Professioneel LinkedIn gebruiken

Ik wou graag mijn aanwezigheid en het gebruik van LinkedIn versterken. De cursus overtrof mijn verwachtingen. Het is een heel aangename workshop, erg volledig en super tips meegekregen!

Audrey Koning - LifeKompas

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Mijn voornaamste verwachting was om een goed inzicht te krijgen in de principes van een goed, zakelijk telefoongesprek. Dit werd ingelost zowel via een theoretische insteek als via praktische rollenspelen met videofeedback. Ik heb interessante technieken geleerd zoals het LEO-model en het positief formuleren van je boodschap. Alle aspecten zijn aan bod gekomen, voor mij kon deze cursus niet beter zijn.

Daniël De Rudder - Vivium Group

Succesvol presenteren met of zonder PowerPoint

De cursus Presentatietechnieken leerde mij handige tips en vaardigheden om mijn stemgebruik en houding te verbeteren. Tevens kreeg ik meer inzicht in hoe je een goeie structuur opbouwt voor een presentatie. Mijn mening is duidelijk: iedereen die op professioneel gebied presentaties geeft, dient deze of soortgelijke cursus te volgen!

Carl Spelkens - Xylos

Succesvol onderhandelen

Tijdens deze zeer geslaagde opleiding kon ik de basisbeginselen van onderhandelen onder de knie krijgen alsook kreeg ik een aantal 'kapstokken' aangereikt om gebruik van te maken tijdens onderhandelingen. De tips over lichaamshouding en het aanhouden van rapport tijdens gesprekken, waren uiterst waardevol. Deze verwachtingen werden ingelost en ik kreeg de kans om mijn eigen vaardigheden maar ook zwakheden in te zien tijdens de workshop.

Anthony Poppe - Xirius Advocaten

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Het was een heel inspirerende opleiding waarbij we heel wat goeie tips hebben gekregen hoe we moeilijke telefoongesprekken kunnen aangaan. Zowel theoretisch en nadien ook in de praktijk konden we oefenen met cases uit onze eigen ervaringen. De lesgever kon die heel goed inschatten en perfect nabootsen. Ik vond het een van de beste opleidingen die ik ooit heb gekregen!

Hans Jaques - DGZ