Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
ING BelgiumInspirerend spreken voor een groep90%
IntractoTime Management95%
AxaEmotionele intelligentie / EQ75%
AxaEmotionele intelligentie / EQ80%
AxaEmotionele intelligentie / EQ70%
AxaEmotionele intelligentie / EQ87%
AxaEmotionele intelligentie / EQ80%
4CInspirerend spreken voor een groep90%
SchindlerChange Management75%
IntractoTime Management95%
IntractoTime Management85%
IntractoTime Management92%
4CInspirerend spreken voor een groep100%
IntractoTime Management95%
HasseltTime Management83%
Touring Club vzwTime Management85%
Philip Morris BeneluxInspirerend spreken voor een groep88%
Neutraal Ziekenfonds VlaanderenMediatraining98%
UgentInspirerend spreken voor een groep100%
SchindlerChange Management80%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Mediatraining

De mediatraining bij Expert Academy is een van de betere opleidingen die ik reeds in mijn rijke carrière heb mogen volgen. De workshop was op maat en zeer sterk gericht op de praktijkervaring.

Elias Van Quickelborne - Projectingenieur - MDK afdeling kust

Internet Marketing

Doel was voornamelijk om een beter begrip van Online Marketing te krijgen. Hoe kunnen we de
return van die sociale media optimaliseren? Naast social media, welke zijn de andere peilers van
Online Marketing? Hoe bereiken wij onze doelgroepen het best? Op welke manier kunnen wij onze
ranking in Google verhogen?
De opleiding was zeer goed afgestemd op de noden en op de kennis van de deelnemers. De trainer gaf op een duidelijke en toegankelijke manier weer wat het potentieel is van Online Marketing voor
onze organisatie en wat wij kunnen/moeten doen om die mogelijkheden te benutten. De
deelnemers waren heel tevreden met de nieuw verworven inzichten en zijn nu nog meer bereid om
ermee aan de slag te gaan.

Ann Wouters - Business Faculty

Kom gratis in de pers

Ik heb geleerd hoe pers efficiënt te benaderen met een goede boodschap. Daarnaast heb ik ook heel wat ideeën en inspiratie gekregen van de andere deelnemers.

Maud Collée - Communication Officer, Henkel Benelux

Krachtige slides maken

Ik wou graag leren hoe ik een presentatie beter kan in elkaar steken en meer uitstraling kan geven. Tijdens de training kreeg ik hierover heel wat tips aangereikt. Hiermee kan ik meteen aan de slag. Een uitstekende workshop!

Sam Van Dijk - Artenius Pet Packaging

Internet Marketing

Ik wou graag meer inzicht verwerven in SEO en het selecteren van de juiste keywords. Tijdens de cursus werd het belang van de juiste metadata duidelijk uitgelegd. Ik kan nu meteen aan de slag met het optimaliseren van Google Adwords en het aanpassen van de metadata van de website.

Vanessa Tassenoy - Sales & Communication Officer - Belga News Agency

Conflicthantering

Ik wou beter leren omgaan met conflicten. Deze cursus beantwoorde volledig aan mijn verwachtingen. We kregen zowel theoretische bagage mee alsook de praktische toepassing ervan. De leuke manier van 'rollenspelen' maakt dat alles beter 'top of mind' blijft. Daarnaast kregen we concrete voorbeelden mee van technieken die direct toepasbaar zijn in de praktijk.

Leen Ermgodts - Probis Corporate

Succesvol presenteren met of zonder PowerPoint

Sylvie Verleye weet haar kennis zeer levendig over te brengen. De tips rond presenteerstijl, opbouw van de presentatie en het gebruik van PowerPoint waren zeer waardevol. Ik heb meer gekregen dan verwacht. Deze super interessante dag is voorbijgevlogen!

Inge Lauwers - Marketing, LoQutus

Inspirerend spreken voor een groep

De training was perfect en in een kleine, interactieve groep. Iedereen is volledig aan bod gekomen. Ik heb geleerd hoe ik zelfzekerder kan presenteren en hoe creatief om te springen met het publiek.

Frank Vliegen - Commercieel Directeur Accent Jobs for People

Assertiviteitstraining - Assertief communiceren

Ik wou graag beter leren grenzen stellen in conversaties, zonder agressief of arrogant over te komen en zo nog beter functioneren in mijn rol als buffer tussen teamleden. Mijn verwachtingen werden tijdens deze interactieve workshop volledig ingelost. Dankzij de DESC-methode leerde ik een techniek om emoties los te koppelen van mededelingen en het onderscheid te maken tussen gedrag en karakter. De interactie met de groep en de vlotte aanpak zorgden bovendien voor een zeer aangename opleidingservaring, ondanks de verschillende karakters in ons team.

Nele Dekeyzer - Innovation Manager, Creax