Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
Fidoucia BVBALichaamstaal en non-verbale communicatie90%
LANXESS nvLichaamstaal en non-verbale communicatie90%
ISTA NV/SAEffectief delegeren87%
VolkswagenTime Management87%
ActemiumChange Management82%
AG Stedelijk Onderwijs AntwerpenOvertuigend Communiceren91%
Accofisc Kortrijk BV BVBAEffectief delegeren90%
OiltankingCrisiscommunicatie85%
BpostEffectief delegeren87%
Gemaco NVEffectief delegeren75%
BASF Agricultural Solutions BelgiumAssertiviteitstraining - Assertief communiceren90%
VolkswagenTime Management80%
VolkswagenKlantgericht schrijven85%
UZ GentChange Management70%
DGZChange Management90%
Jan De NulChange Management90%
PZ BVBAChange Management95%
Renewi NVChange Management90%
DGZ VlaanderenChange Management75%
CTC by Hilde Jacobs BVBAChange Management92%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Managementvaardigheden

In de opleiding managementvaardigheden kreeg ik heel wat hints en tips voor het aansturen en coachen van een team. Ik heb heel veel nuttige informatie gekregen en interessante manieren geleerd om constructief met de verschillende mensen in mijn team om te gaan.

Erika Verleysen - Chili Publish

Spreken voor een groep

Mijn doel was om meer vertrouwen te krijgen tijdens mijn presentaties en mijn verwachtingen zijn na de opleiding perfect ingelost. Ik heb geleerd hoe ik oogcontact met het publiek kan opbouwen en ook dat mijn presentaties sterker overkomen, als ik meer rust uitstraal en stil blijf staan.

Guy Geens - Master Tours

Conflicthantering

Ik wou beter leren omgaan met conflicten. Deze cursus beantwoorde volledig aan mijn verwachtingen. We kregen zowel theoretische bagage mee alsook de praktische toepassing ervan. De leuke manier van 'rollenspelen' maakt dat alles beter 'top of mind' blijft. Daarnaast kregen we concrete voorbeelden mee van technieken die direct toepasbaar zijn in de praktijk.

Leen Ermgodts - Probis Corporate

Mindmapping

Een zeer praktische opleiding. Je kan er direct mee aan de slag om je dagelijkse activiteiten te vereenvoudigen: bijvoorbeeld een telefonisch gesprek met een klant noteren, je eigen activiteiten overzichtelijk bijhouden en structuur brengen in je taken en plannen.

Elly Peeters - Marketing Assistant, IMCD Benelux

Mediatraining

Ik kreeg nuttige tips over hoe je nieuws moet brengen en hoe je een persbericht opstelt waar de media niet omheen kunnen. De training was niet alleen informatief maar ook zeer interactief met interviewoefeningen voor de camera.

Eveline Huys - PR-Office Manager, Belgian Anti-Piracy Federation

Internet Marketing

Ik wou graag meer inzicht verwerven in SEO en het selecteren van de juiste keywords. Tijdens de cursus werd het belang van de juiste metadata duidelijk uitgelegd. Ik kan nu meteen aan de slag met het optimaliseren van Google Adwords en het aanpassen van de metadata van de website.

Vanessa Tassenoy - Sales & Communication Officer - Belga News Agency

Assertiviteitstraining - Assertief communiceren

Heb net deelgenomen aan de training Assertief Communiceren en mijn verwachtingen werden volledig ingelost. Het is zeker een aanrader voor eenieder die wil werken aan zijn assertiviteit in de dagdagelijkse communicatie zowel privé als zakelijk. Dankzij praktische tips en gevatte analyses voel je de verbeterpunten goed aan. Na de 2 eerste 'theoretische' dagen volgde een voldoende ruime periode waarin je deze theorie aan de praktijk zelf kan toetsen en tijdens de 3de dag effectief een eigen case te gaan oefenen. Deze training blijft echt op je plakken. De trainer slaagt er in je op een positieve en opbouwende manier een spiegel voor te houden en daarnaast demonstreert hij zelf hoe je een aantal technieken kan toepassen om je assertiever op te stellen in diverse situaties.

Patrick Versee - Sales Manager Belux, Gerflor Benelux

Starten met Leidinggeven

Met deze cursus wou ik vooral mijn eigen visie op leidinggeven verbreden. Ik heb geleerd om te gaan met vaardigheden en wat de impact is van gevoelens bij het communiceren. Ik heb ook concrete tools meegekregen om structureler om te gaan met feedback. Dit traject was echt een hele verrijking.

Rik Wynants - Actos Consulting

Effectief delegeren

Ik wou graag inzicht in hoe een team te motiveren en op een positieve manier aan te sturen. In deze training werden concrete voorbeelden en praktische tips aangehaald. Ik ga zeker aan de slag met het toepassen van het LEO-principe, mij focussen op het 'positieve' en beter inplannen om meer tijd te hebben voor opvolgingsgesprekken.

Elke Van Hove - LeasePlan Belgium