Tevreden klanten
Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.
Hieronder vind je de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.
Datum | Bedrijf | Gevolgde training | Score |
---|---|---|---|
85% | |||
100% | |||
96% | |||
85% | |||
92% | |||
81% | |||
90% | |||
80% | |||
87% | |||
83% |
85% |
90% |
85% |
95% |
90% |
80% |
90% |
90% |
95% |
75% |
“Al mijn verwachtingen zijn vandaag ingelost. Dankzij de cursus Internet Marketing zal ik kunnen experimenteren met een aantal tools, kan ik de statistieken van onze website beter opvolgen en zal ik in staat zijn om een betere strategie rond e-mail marketing op te starten. Trainer Lieven Buyse bracht zijn workshop met kennis van zaken, was interactief en slaagde er in om alle onderwerpen toe te passen op de realiteit van de deelnemers.”
Deze organisaties vertrouwen op onze expertise






























Waarom professionals kiezen voor Expert Academy
“De verwachtingen zijn op ALLE vlak ingelost. Hoog tempo, to the point, flexibel inspelen op onze vragen en niveau ... Ik ga zeker aan de slag met de vele tips.”
“Reeds vele jaren worstel ik met snel spreken en in Nederlands vaak slecht articuleren. De coach zorgde voor goeie inzichten en de oefeningen en tips zijn een dagelijkse reminder om vooral op mijn ademhaling te letten. En daarnaast kreeg ik enkele gepersonaliseerde tips die zeer behulpzaam zijn. Had ik eerder moeten doen! ”
“Ik wou graag beter leren grenzen stellen in conversaties, zonder agressief of arrogant over te komen en zo nog beter functioneren in mijn rol als buffer tussen teamleden. Mijn verwachtingen werden tijdens deze interactieve workshop volledig ingelost. Dankzij de DESC-methode leerde ik een techniek om emoties los te koppelen van mededelingen en het onderscheid te maken tussen gedrag en karakter. De interactie met de groep en de vlotte aanpak zorgden bovendien voor een zeer aangename opleidingservaring, ondanks de verschillende karakters in ons team.”
“ Ik wou heel graag weten hoe je een 'neen' kunt ombuigen naar een 'ja' tijdens een telefoongesprek voor een afspraak. Via praktijkoefeningen en het formuleren van mogelijke counterantwoorden is dit meteen in de praktijk toegepast. Daarnaast kreeg ik ook zicht op een duidelijke structuur van te volgen punten tijdens prospectie via de telefoon. Ik ben onder de indruk van de positieve lesstijl én de kennis van de trainer.”
“Ik hoopte om tools aangereikt te krijgen, die me succesvoller helpen maken als verkoper. De vele tips die ik heb gekregen overstijgen het sales gegeven en helpen om mezelf als mens beter te leren inschatten. Dit gaat me ongetwijfeld helpen om meer successen te boeken op professioneel sales vlak.”
“Ik was aangenaam verrast te merken dat er talloze verbeteringen mogelijk zijn aan onze vastgeroeste communicatiegewoontes. De cursus gaf me inzicht in hedendaagse schriftelijke communicatiestijlen en spelling. De opbouw van de training was prima door de combinatie van theorie en oefeningen en ook door in te spelen op de situaties van de dagelijkse praktijk. Een aanrader!”
“De workshop Maanlanding met expert Tom Saeys was TOP. Iedereen was 'over the moon' en super enthousiast. Wordt vervolgd!”
“Met deze training wou ik vooral weten hoe ik moet reageren indien zich een geval van verbale agressie zou voordoen. Ook hoe je een gesprek moet afronden als anderen hun gelijk willen krijgen. Mijn verwachtingen werden volledig ingelost dankzij de vele bruikbare tips.”
“In de workshop Coachend Leidinggeven kreeg ik concrete tools en technieken aangereikt om op een motiverende manier mensen aan te sturen. De opleiding werd op maat gebracht zodat aan onze vragen een antwoord werd gegeven. Ik he geleerd mensen hun motivatie en reacties te begrijpen vanuit hun waarden. Ik weet nu ook hoe te analyseren, welke aspecten van een competentie er wel of niet goed zitten zodat er meer aandacht aan gegeven kan worden. Het was een zeer goede opleiding en de tijd vloog gewoon voorbij.”