Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
SchindlerCustomer Centricity90%
SchindlerCustomer Centricity95%
SchindlerCustomer Centricity91%
EmasphereTrain de trainer90%
SchindlerCustomer Centricity75%
DaenshuisManagementvaardigheden86%
EmasphereTrain de trainer95%
Neth-erTime Management86%
Neth-erTime Management70%
SchindlerCustomer Centricity92%
BDOMediatraining - Omgaan met de pers100%
SchindlerCustomer Centricity100%
Neth-erTime Management95%
L'OréalTime Management90%
Neth-erTime Management90%
Neth-erTime Management70%
EmasphereTrain de trainer90%
EmasphereTrain de trainer90%
RocheTeambuilding75%
L'OréalTime Management95%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Succesvol onderhandelen

Tijdens deze zeer geslaagde opleiding kon ik de basisbeginselen van onderhandelen onder de knie krijgen alsook kreeg ik een aantal 'kapstokken' aangereikt om gebruik van te maken tijdens onderhandelingen. De tips over lichaamshouding en het aanhouden van rapport tijdens gesprekken, waren uiterst waardevol. Deze verwachtingen werden ingelost en ik kreeg de kans om mijn eigen vaardigheden maar ook zwakheden in te zien tijdens de workshop.

Anthony Poppe - Xirius Advocaten

Lichaamstaal en non-verbale communicatie

Aangezien ik dagelijks afspraken heb met HR-medewerkers, bedrijfsleiders, directeuren, .. is het voor mij belangrijk om snel de non-verbale signalen van je gesprekspartner te herkennen. Doelstelling was hier nuttige tips en herkenningspunten aan te koppelen. Vooral het leren herkennen van non-verbale signalen zal mede door de opleiding een handig instrument zijn die we tijdens onze verkoopgesprekken kunnen gebruiken. Alvast een geslaagde opleiding wat dat betreft!

Frederik Van Langenhove - De Lijn

Storytelling

Mijn vragen waren: hoe kan je een verhaal bondig en to the point brengen? Projecten beter (intern) 'verkopen'? Overtuigend en bezield een verhaal/presentatie overbrengen?
Deze vragen werden ruimschoots beantwoord in de workshop storytelling. De cursus had een duidelijke structuur, veel oefenmogelijkheden en er was veel interactie. Dit was zeer leerrijk.
Uit feedback van de anderen leer je toch meer dan je denkt. De trainer was een aangenaam en ervaren lesgever. Hij kende zijn verhaal/vak zeer goed.

Astrid De Schrijver - Volta

Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Mijn voornaamste verwachting was om een goed inzicht te krijgen in de principes van een goed, zakelijk telefoongesprek. Dit werd ingelost zowel via een theoretische insteek als via praktische rollenspelen met videofeedback. Ik heb interessante technieken geleerd zoals het LEO-model en het positief formuleren van je boodschap. Alle aspecten zijn aan bod gekomen, voor mij kon deze cursus niet beter zijn.

Daniël De Rudder - Vivium Group

Preventie van stress en burn-out

De training rond stress en burn-out was zeer succesvol. Het was precies wat we ervan verwacht hadden en iedereen was blij met de workshop. Hier gaan we zeker nog een vervolg aan geven. Het is een echte aanrader!

Dirk Jacquemyns - ING Investment Management

Storytelling

Ik wou graag tips om op meer gestructureerde, duidelijke, overtuigende, inspirerende en
memorabele manier verhalen te kunnen vertellen en dit toe te passen op mijn professionele
realiteit (speeches, mondelinge verslagen, pleidooien,...).
Deze verwachtingen werden volledig ingelost. We kregen zeer waardevolle tips die werden
toegepast op onze concrete professionele leefwereld. Wij konden ons deze meteen eigen maken
door te ze toe te passen in oefeningen, waarop we constructieve feedback kregen. Er was ook
voldoende ruimte voor vragen tussendoor.
Hartelijk dank voor deze boeiende, leerrijke, motiverende en aangename opleiding!

Laura Cornelis - FOD Buitenlandse Zaken

Preventie van stress en burn-out

In deze cursus heb ik geleerd hoe ik beter kan omgaan met bepaalde stressfactoren die ik zelf niet in de hand heb, en dit op een zeer aangename manier! De workshop was heel to the point en zeer leerrijk. Het is de meest interactieve traninig die ik ooit heb gehad en met een super docent. Ik heb het gevoel dat ik hier echt nog lang de vruchten van ga kunnen plukken.

Tracy Van Maercke - Benteler

Change Management

Deze zeer inspirerende workshop leerde me hoe positief te communiceren in tijden van verandering en ook hoe communiceren met verschillende profielen binnen een team. We hebben het maximum gehad op de korte tijdspanne, dus kon het niet beter.

Kim Coenen - De Lijn

Starten met Leidinggeven

Ik wou beter zicht te hebben hoe je het best kan leidinggeven, meer vertrouwen te krijgen en op welke manier je sommige situaties kan aanpakken zodat ik kan groeien als team leader.
De cursus was TOP! Ik voelde me direct op mijn gemak, ook al had ik op voorhand een beetje schrik. Er was een goede afwisseling tussen theorie en praktijk waardoor de sessies voorbijvlogen. Ik heb veel bijgeleerd en tips gekregen, waarvoor dank!

Jarich De Rechter - Agrifirm