Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
EvidaTime Management95%
Autisme CentraalInspirerend spreken voor een groep90%
TransysOutside the box denken via improvisatie91%
EvidaTime Management96%
SchindlerCustomer Centricity95%
VanhoolPresentatietechnieken: presenteren met impact85%
EvidaTime Management100%
Agentschap Integratie & InburgeringPresentatietechnieken: presenteren met impact95%
Autisme CentraalInspirerend spreken voor een groep98%
Autisme CentraalInspirerend spreken voor een groep90%
Jan De NulPresentatietechnieken: presenteren met impact80%
CVKTVerbindende Communicatie90%
Vlaams Agentschap Voor De Uitbetaling Van Toelagen In Het Kader Van Het GezinsbeleidProfessioneel telefoneren en klachten behandelen80%
TransysOutside the box denken via improvisatie100%
IngenivaCommunicatievaardigheden100%
RenewiChange Management85%
TransysOutside the box denken via improvisatie92%
PlantynHBDI-Persoonlijkheidsprofiel98%
RenewiChange Management92%
TitecaSuccesvol netwerken80%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Elevator Pitch

Ik wou leren op een professionele manier een boodschap krachtig overbrengen. Oefenen voor de camera was een beetje vreemd maar heeft me aangenaam verrast. Jezelf bezig zien en horen, van daar uit vertrekken om te kijken wat er beter kan.
Ik heb me beter leren kennen door het camerawerk. Het is belangrijk dat je van in het begin een presentatie levendig houdt. Ik ga dit ook en alle andere tips toepassen voor mijn publiek. Ik heb super veel bijgeleerd.

Glen Christiaens - Gewestelijke Maatschappij voor Woningbouw

Stemcoaching en uitspraaktechnieken

Ik wou vooral mijn uitspraak verbeteren en leren luider te spreken. We hebben zeer nuttige tips gekregen en dankzij de persoonlijke aanpak was er voldoende ruimte om iedereen aan bod te laten komen.

Evelien Willems - Bank van Breda

Assertiviteitstraining - Assertief communiceren

Ik wou graag beter leren grenzen stellen in conversaties, zonder agressief of arrogant over te komen en zo nog beter functioneren in mijn rol als buffer tussen teamleden. Mijn verwachtingen werden tijdens deze interactieve workshop volledig ingelost. Dankzij de DESC-methode leerde ik een techniek om emoties los te koppelen van mededelingen en het onderscheid te maken tussen gedrag en karakter. De interactie met de groep en de vlotte aanpak zorgden bovendien voor een zeer aangename opleidingservaring, ondanks de verschillende karakters in ons team.

Nele Dekeyzer - Innovation Manager, Creax

Cameratraining voor webinars en video calls

Ik wou graag meer zelfvertrouwen voor de camera en praktische tips om meer vaardigheid op te bouwen Tijdens de opleiding kreeg ik heel concrete tips, waarmee ik meteen aan de slag kan. Door het opnemen van korte presentaties van alle deelnemers, krijg je als deelnemer een goed beeld van jezelf.
De opleiding werd ook op een zeer dynamische manier gebracht, volledig digitaal, maar dat had geen enkel effect op de kwaliteit. Dikke pluim!

Dorien Verheirstraeten - VDAB

Minder stress, meer werkplezier

Ik wou graag methodes krijgen om nog efficiƫnter te kunnen werken. Ik had een reflectie verwacht van waar ik sta en hoe ik dit kon verbeteren in de toekomst. De cursus beantwoorde volledig aan mijn verwachtingen omdat de training hands-on was en gegeven door iemand met voldoende professionele ervaring maar ook levenservaring. Tijdens de training kregen wij tussentijdse terugkoppelmomenten. Nagenoeg ieder punt was nuttig en zeer bruikbaar! Top!

Tom Vanbeckevoort - Infrax

Storytelling

Ik wou graag tips om op meer gestructureerde, duidelijke, overtuigende, inspirerende en
memorabele manier verhalen te kunnen vertellen en dit toe te passen op mijn professionele
realiteit (speeches, mondelinge verslagen, pleidooien,...).
Deze verwachtingen werden volledig ingelost. We kregen zeer waardevolle tips die werden
toegepast op onze concrete professionele leefwereld. Wij konden ons deze meteen eigen maken
door te ze toe te passen in oefeningen, waarop we constructieve feedback kregen. Er was ook
voldoende ruimte voor vragen tussendoor.
Hartelijk dank voor deze boeiende, leerrijke, motiverende en aangename opleiding!

Laura Cornelis - FOD Buitenlandse Zaken

Professioneel LinkedIn gebruiken

Heel leerrijke opleiding met bruikbare tips & tricks, leuk om verschillende site te leren kennen om
LinkedIn optimaal in te zetten om netwerk te verruimen.

Isabel Maertens - Paneltim

HBDI-Persoonlijkheidsprofiel

Ik wou graag inzichten krijgen in de denkwijze van onze team en zo de samenwerking verbeteren.
Er was een mooi balans tussen theorie, praktijkvoorbeelden en oefeningen. Elk HDBI profiel werd gedetailleerd besproken waardoor wij nu een beter beeld hebben van onze communicatie, verwachtingen en informatieverwerking. Het resultaat is dat we meer begrip tonen voor elkaar. We willen zeker nog een vervolgtraining!

Natalia Kouzina - Valeron

Mindmapping

Een zeer praktische opleiding. Je kan er direct mee aan de slag om je dagelijkse activiteiten te vereenvoudigen: bijvoorbeeld een telefonisch gesprek met een klant noteren, je eigen activiteiten overzichtelijk bijhouden en structuur brengen in je taken en plannen.

Elly Peeters - Marketing Assistant, IMCD Benelux