Onze klanten aan het woord

Wij streven elke dag naar een maximale klantentevredenheid. Een training of opleiding staat nooit op zich. Wat uiteindelijk telt is het resultaat. Daarom houden we alle tevredenheidsscores bij van onze klanten.

Hieronder vindt u de tevredenheidsscores van de 20 meest recente trainingen. Wij delen deze informatie graag met u. Transparante communicatie vinden we immers heel belangrijk.

BedrijfGevolgde trainingScore
SuloSchriftelijke verslaggeving85%
Durieux Alain BVBAProfessioneel LinkedIn gebruiken85%
SuloSchriftelijke verslaggeving100%
SuloSchriftelijke verslaggeving90%
Landsbond van Liberale MutualiteitenKlantgericht schrijven99%
SuloSchriftelijke verslaggeving95%
SuloSchriftelijke verslaggeving85%
SuloSchriftelijke verslaggeving88%
Landsbond van Liberale MutualiteitenKlantgericht schrijven90%
AmabCoachend leidinggeven90%
UZ GentNieuwe trends in presentatietechnieken91%
PhytofarMediatraining90%
AmabCoachend leidinggeven80%
TestasTrain de trainer75%
Nord-Lock bvProfessioneel LinkedIn gebruiken80%
AXA BankProfessioneel LinkedIn gebruiken87%
PontesSocial Media Marketing95%
PhytofarMediatraining100%
TestasTrain de trainer90%
Landsbond van Liberale MutualiteitenProfessioneel telefoneren en klachten behandelen100%

Wat onze klanten zeggen over onze opleidingenReferenties

Change Management

Deze zeer inspirerende workshop leerde me hoe positief te communiceren in tijden van verandering en ook hoe communiceren met verschillende profielen binnen een team. We hebben het maximum gehad op de korte tijdspanne, dus kon het niet beter.

Kim Coenen - De Lijn

Effectief delegeren

Ik wou graag tips en tricks ontvangen om beter te 'delegeren' alsook enkele communicatie technieken te verfijnen. Mijn verwachtingen werden ingelost met goede voorbeelden die in een aangename en realistische context werden aangeboden. Ik kan meteen aan de slag met de VAK-tips en diverse technieken rond feedback geven.

Carl Stroykens - Eandis

Outside the box denken via improvisatie

Ik heb veel geleerd tijdens deze sessie en het was bovendien nog fun ook. Ik haalde er voor mezelf dingen uit waarvan ik nu weet dat ik eraan moet werken. Deze workshop is een uitnodiging om je grenzen te verleggen. Het is echt out of the box!

Hilde De Meersman - Bond Moyson

Mindmapping

Een zeer praktische opleiding. Je kan er direct mee aan de slag om je dagelijkse activiteiten te vereenvoudigen: bijvoorbeeld een telefonisch gesprek met een klant noteren, je eigen activiteiten overzichtelijk bijhouden en structuur brengen in je taken en plannen.

Elly Peeters - Marketing Assistant, IMCD Benelux

Managementvaardigheden

In de opleiding managementvaardigheden kreeg ik heel wat hints en tips voor het aansturen en coachen van een team. Ik heb heel veel nuttige informatie gekregen en interessante manieren geleerd om constructief met de verschillende mensen in mijn team om te gaan.

Erika Verleysen - Chili Publish

Motiverende functioneringsgesprekken voeren

Ik stond aanvankelijk heel sceptisch tegenover het opzet en werd eigenlijk vanaf het begin meegenomen in een boeiend verhaal en waarbij ik een duidelijk beeld kreeg van wat er uit zo'n functioneringsgesprekken allemaal te halen valt. Door de aanpak werd duidelijk dat je heel wat interessante en bruikbare info kan puren ut zo'n gesprek en ook direct kan toepassen. Ik heb ook geleerd dat een functioneringsgesprek geen momentopname, maar een continue proces zou moeten zijn. Wat mij betreft een zeer geslaagde opleiding.

Iwein Baeyens - UZ Brussel

Feedback geven en ontvangen

Mijn doelstelling was vooral te leren hoe ik juiste en kwalitatieve feedback kan geven. Dankzij de vele oefeningen die we gedaan hebben en de tips en advies die ik gekregen hebben heb ik geleerd om op een directe en assertieve manier feedback te geven en bij mijn standpunt te blijven.

Karine Vandermosten - FOD P&O

Omgaan met moeilijke en agressieve klanten

Met deze training wou ik vooral weten hoe ik moet reageren indien zich een geval van verbale agressie zou voordoen. Ook hoe je een gesprek moet afronden als anderen hun gelijk willen krijgen. Mijn verwachtingen werden volledig ingelost dankzij de vele bruikbare tips.

Anneleen Mannaerts - Vlaamse Gemeenschapscommissie

Mediatraining

Ik kreeg nuttige tips over hoe je nieuws moet brengen en hoe je een persbericht opstelt waar de media niet omheen kunnen. De training was niet alleen informatief maar ook zeer interactief met interviewoefeningen voor de camera.

Eveline Huys - PR-Office Manager, Belgian Anti-Piracy Federation