Inzicht in je HBDI-denkvoorkeur

HBDI (Hermann Brain Dominance Inventory) is een efficiënt en toegankelijk model dat toelaat te ontdekken hoe we de wereld zien.

Wie zich bewust is van zijn of haar persoonlijk HBDI-profiel, beschikt over een solide basis om zichzelf verder te ontwikkelen op gebied van problemen oplossen, leiderschap, people management, communicatie, samenwerken, verkoop, creativiteit, teambuilding en motivatie.

HBDI is een verbluffende tool, die je niet alleen inzicht geeft in je eigen denkwijze, maar die je ook onmiddellijk kan gebruiken en toepassen.

In deze teambuilding workshop krijgen de deelnemers:

  • Een duidelijk inzicht in de eigen manier van denken en in die van anderen
  • De denkvoorkeuren van de gesprekspartners beter in te schatten
  • De communicatie aan te passen aan het voorkeursdenken van klanten/collega's/medewerkers
  • Beter aansluiting te vinden bij de drijfveren, persoonlijke waarden en interesses van de anderen
  • Op een meer evenwichtige manier te communiceren, zodat het doel op de beste en meest succesvolle manier bereikt wordt