Customer Centricity

Customer Centricity ofwel de klant centraal zetten, is belangrijk voor elk bedrijf. Tevreden klanten zijn ook trouwe klanten en zorgen dus voor meer omzet, meer winst, een beter imago en meer mond-aan-mond reclame. Een klantgerichte organisatie weerspiegelt zich in de bedrijfscultuur. Niet enkel de sales en de klantendienst spelen hierbij een belangrijke rol, maar iedereen van binnen de organisatie kan bijdragen tot een klantgerichte attitude. Het heeft immers weinig zin om een klantgerichte campagnes op te zetten, als de boekhouding of administratie onvriendelijke mails stuurt met aanmaningen. Of als medewerkers een onflexibele houding aannemen bij klachten of feedback gaan minimaliseren.  

De workshop Customer Centricity zorgt ervoor dat alle neuzen in jouw organisatie in dezelfde richting staan: met focus op de klant. Je gaat meteen aan de slag met concrete situaties uit je eigen omgeving. Op deze manier breng je de aangebrachte tips en technieken direct in de praktijk om daadwerkelijk klantgericht te werk te gaan.