Mijn doelstelling was om mijn tijd nuttiger te besteden, zodat ik na een werkdag het gevoel heb dat ik goed gewerkt heb en ik mentaal rust vind. De training gaf ons een duidelijk en goed onderbouwd theoretisch kader. De oefeningen waren erop gericht om onze eigen manier van werken onder de loep te nemen en al meteen te optimaliseren met een persoonlijk actieplan als resultaat.
De verschillende actiepunten uit alle oefeningen kan ik onmiddellijk aanwenden, maar het was ook goed om op het einde daar 3 speerpunten uit te halen, zodat ik stap voor stap de veranderingen kan implementeren om een duurzaam effect te hebben.
Wat een heerlijke, energieke docente! Haar manier van lesgeven is zo motiverend en verhelderend dat ik echt aan de slag kan met mijn actiepunten. Heel erg bedankt voor de inzichten!
Hilde Jacobs is een rasechte trainingsprofessional die vooral haar talent inzet voor het verhogen van productiviteit in de bedrijfswereld. Naast sales en communicatie is time management één van haar sleuteldomeinen. Hilde is tevens gecertificeerd Insights Discovery trainer. Sinds 2000 is ze als lector verbonden aan de opleiding Marketing van het PHL Hasselt. Hilde Jacobs is een professionele duizendpoot die van vele markten thuis is.
Hilde geeft training en coaching rond volgende onderwerpen: Leidinggeven en Effectief Delegeren, Sales & Succesvolle prospectie, Key Account Management, Klachten behandelen, Klantgericht Communiceren, Presentatie Skills & Elevator Pitch, Assertiviteit & Communicatie skills, Time & Stress Management, Insights Discovery (gecertificeerd), Overtuigend Communiceren, Functioneringsgesprekken Voeren, Feedback Geven en Ontvangen en Moeilijke gesprekken voeren.
Video: "Prioriteiten stellen met Eisenhower"
Opleidingen gegeven doorHilde Jacobs
Tevredenheidscore: 89%
Assertiviteitstraining - Assertief communiceren
Assertiviteitstraining In deze interactieve assertiviteitstraining krijgt u direct toepasbare technieken en tools aangereikt om assertief te communiceren - ook in moeilijke situaties - en daarbij uw...
Tevredenheidscore: 89%
Time Management
Herkent u zichzelf wel eens in volgende uitspraken? "Ik jaag me voortdurend op in de auto, op het werk..." "Ik zit met mijn kinderen aan tafel, maar ben intussen met mijn mails bezig." "Als ik een probleem wil oplossen, gaat er zo...
Tevredenheidscore: 89%
Starten met Leidinggeven
Opleiding leidinggeven Krijgt u als beginnende leidinggevende plots nieuwe verantwoordelijkheden op uw bord? Wenst u op een écht inspirerende manier leiding te geven? Bij managers, teamverantwoordelijken en...
Tevredenheidscore: 90%
Elevator Pitch
Hoe krijgt u een idee verkocht? Hoe overtuigt u het management van een nieuw project? Hoe maakt u collega's warm om mee te stappen in uw verhaal? Elevator speech of elevator pitch is op een korte en duidelijke manier een...
Tevredenheidscore: 89%
Professioneel telefoneren en klachten behandelen
Telefoneren kan je leren De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk telefoneren is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf....
Tevredenheidscore: 89%
Succesvol Prospecteren
Heb je ook koudwatervrees voor cold calling? Dan ben je niet alleen: de meeste commerciëlen zien op tegen prospectie en stellen deze activiteit vaak uit. Een goeie en efficiënte prospectie injecteert echter nieuw zuurstof en...
Tevredenheidscore: 88%
Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren
Klantvriendelijkheid is belangrijk voor het imago van het bedrijf. Tevreden klanten zijn ook trouwe klanten en zorgen dus voor meer omzet. Maar: hoe buig ik de wensen van de klant om naar de wensen van het bedrijf? Slaagt u er in de...
Tevredenheidscore: 89%
Consultative Selling - Sales training
Verkopen lijkt eenvoudig. Een vlotte babbel en goed voorkomen lijken genoeg om er te geraken. Niets is minder waar. De klant verwacht geen product, hij verwacht een oplossing. Dit is de basis van deze training Consultative Selling...
Tevredenheidscore: 85%
Teambuilding
Teambuilding activiteiten voor een sterke groepsgeest Om professioneel op een aangename en effectieve manier samen te werken en te communiceren, is het belangrijk elkaar te leren respecteren en accepteren. Mensen op een...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.
Tevredenheidscore: 87%
Minder stress, meer werkplezier
Krijgt u veel e-mails, vragen van klanten of collega’s? Ervaart u veel stress? Hebt u soms het gevoel dat er te veel op u afkomt? In deze praktijkgerichte workshop leert u als leidinggevende of medewerker meer tijd...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.
Tevredenheidscore: 88%
Communicatievaardigheden
Communicatie lijkt zo makkelijk maar dat is het helemaal niet. In deze training worden we ons bewust van de belangrijkste communicatievaardigheden die we elke dag nodig hebben in onze job. Deze praktijkgerichte...
Tevredenheidscore: 86%
Insights Discovery Persoonlijkheidsprofiel
Insights Discovery is een krachtig systeem dat gebruik maakt van de 4 kleuren rood, geel, blauw en groen om het persoonlijkheidsprofiel van medewerkers te bepalen en zo zelfinzicht, communicatie, productiviteit en...
Tevredenheidscore: 88%
Overtuigend Communiceren
Uw boodschap overbrengen is één zaak, maar anderen overtuigen is vaak een heel stuk moeilijker. Hoe krijgt u collega’s of medewerkers aan uw kant voor dat belangrijk project? Hoe zorgt u er voor dat uw voorstellen...
Tevredenheidscore: 97%
Retail en winkelverkoop training
Verkopen in een winkel, showroom of verkooppunt vergt andere competenties dan de traditionele sales technieken. Expert Academy heeft een verkoopsopleiding ontwikkeld op maat van de winkelomgeving. We werken hierbij vooral vanuit de...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.
Tevredenheidscore: 89%
Moeilijke gesprekken voeren
Lastige of niet productieve werknemers, ontevreden klanten, confrontaties met teamleden…Als medewerker, leidinggevende of collega staat u er meestal niet om te springen om slecht nieuws te brengen of een confronterend gesprek...
Tevredenheidscore: 90%
Assertief Leidinggeven
Een gezonde dosis assertiviteit is van cruciaal belang om als leidinggevende succesvol te zijn. Assertief leidinggeven betekent immers een evenwichtige balans vinden tussen enerzijds sturen, corrigeren, grenzen stellen en controleren...
Tevredenheidscore: 86%
Leidinggeven op afstand
Leidinggeven op afstand vraagt een specifieke aanpak en een nieuwe leiderschapsstijl. Wanneer medewerkers steeds meer tijd- en plaatsonafhankelijk gaan werken is het noodzakelijk als leidinggevende of teamleider om andere accenten te...
Tevredenheidscore: 90%
Productief thuiswerken
Thuiswerken biedt veel voordelen. Je bespaart jezelf een dagelijkse trip van en naar je werk en bovendien kun je thuis beter je werk-privébalans in evenwicht houden. Maar er zijn ook valkuilen. Geef je wel voldoende structuur...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.
Tevredenheidscore: 86%
Nieuwe technieken voor Prospecteren en Verkopen op afstand
Prospecteren begint met een sterke mind-set, een telefoon, een laptop en een internetverbinding. Welke nieuwe technieken kunnen we toepassen, om onze business uit te bouwen? Een goeie en efficiënte prospectie injecteert...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.
Tevredenheidscore: 91%
Customer Centricity
Customer Centricity ofwel de klant centraal zetten, is belangrijk voor elk bedrijf. Tevreden klanten zijn ook trouwe klanten en zorgen dus voor meer omzet, meer winst, een beter imago en meer mond-aan-mond reclame. Een...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.
Nog geen scores gekend
Interviewtechnieken voor selectie en aanwerving
Hoe werf je de meest geschikte kandidaat aan? De kwaliteit van het interview of sollicitatiegesprek bepaalt in grote mate of u de perfecte kandidaat weet te selecteren. In de training “Interviewtechnieken voor selectie en...
Nog geen scores gekend
Sociale vaardigheden voor professionals
Sociale vaardigheden tellen voor 85% van het succes en technische kennis voor slechts 15% volgens een studie van Harvard University. Uiteraard zijn technische vaardigheden maar soft skills maken het verschil in het...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.