De verwachtingen zijn overtroffen door de praktische aanpak en talloze tips & tricks. Ik dacht al heel veel van LinkedIn te weten maar toch heb ik tijdens de opleiding heel wat nieuwe en handige features bijgeleerd.
Lieven Buyse studeerde bedrijfscommunicatie en vervolmaakte deze studies met een Master in Marketing aan de Vlerick School voor Management en een Master NLP. Zijn passies zijn internet marketing, klantgerichtheid en resultaatgerichte communicatie. Hij leerde de knepen van het marketingvak zowel in de retail als in de dienstensector en bouwde zijn expertise in communicatie verder uit als zaakvoerder en trainer bij Expert Academy.
Fragment: "Bezoekers aantrekken op je website"
Opleidingen gegeven doorLieven Buyse
Tevredenheidscore: 85%
Internet Marketing
Internet marketing wordt steeds belangrijker in de totale marketing mix. De traditionele marketing is op sterven na dood. Uw klanten en prospecten bevinden zich immers online. Hoe bereikt u uw doelgroep zo...
Tevredenheidscore: 89%
Professioneel telefoneren en klachten behandelen
De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk de telefoon opnemen is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaagt u er in de klant een tevreden...
Tevredenheidscore: 87%
Professioneel LinkedIn gebruiken
LinkedIn is het grootste online sociaal netwerk gericht op professioneel gebruik. Het is een ideaal platform om te netwerken en zo een kring van relevante en sterke zakelijke contacten uit te bouwen. In...
Tevredenheidscore: 88%
Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren
Klantvriendelijkheid is belangrijk voor het imago van het bedrijf. Tevreden klanten zijn ook trouwe klanten en zorgen dus voor meer omzet. Maar: hoe buig ik de wensen van de klant om naar de wensen van het bedrijf? Slaagt u er in de...
Tevredenheidscore: 86%
Social Media Marketing
Hoe maakt u als bedrijf of organisatie optimaal gebruik van Social Media zoals Facebook, Twitter, Linkedin en Youtube? Een Facebook profiel of Twitter account aanmaken is niet zo moeilijk, maar hoe zet u deze sociale media in...
Tevredenheidscore: 84%
Marketing voor niet-specialisten
U hebt geen marketingopleiding genoten, maar u hebt in uw job behoefte aan een basiskennis marketing? Deze praktijkgerichte opleiding bezorgt u een stevige marketing basiskennis en maakt u vertrouwd met de alle marketing tools en...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.
Nog geen scores gekend
Video Marketing
Video is hét middel om uw bedrijf, dienst, product en uzelf krachtig in de verf te zetten. Video is overtuigend, omdat het de kijker visueel prikkelt en uw boodschap meer impact geeft. Met videomarketing bereikt u een...
Tevredenheidscore: 89%
Verbindende Communicatie
Verbindende communicatie kan een reddingsboei zijn om in moeilijke situaties conflicten te vermijden en om sneller tot een oplossing te komen. Deze opleiding biedt de deelnemers een methode om duidelijkheid te krijgen in communicatie en...
Nog geen scores gekend
Instagram voor business
Instagram is een van de populairste socialmedia-kanalen van dit moment. Het is ongetwijfeld een goede aanvulling voor je contentstrategie. In deze training Instagram marketing leer je het visuele verhaal van je merk te vertellen....