Lieven Buyse

Lieven Buyse studeerde bedrijfscommunicatie en vervolmaakte deze studies met een Master in Marketing aan de Vlerick School voor Management en een Master NLP. Zijn passies zijn internet marketing, klantgerichtheid en resultaatgerichte communicatie. Hij leerde de knepen van het marketingvak zowel in de retail als in de dienstensector en bouwde zijn expertise in communicatie verder uit als zaakvoerder en trainer bij Expert Academy. 

Lieven geeft training en coaching rond volgende onderwerpen: Communicatievaardigheden en Assertiviteit, Feedback Geven en Ontvangen, Klantgericht Telefoneren en Communiceren, Omgaan met moeilijke klanten, Verbindende Communicatie en Conflicthantering, Spreken voor een Groep, Algemene Marketing Opleidingen, Sociale Media, Videomarketing, Internet Marketing, Professioneel LinkedIn Gebruiken, Instagram for business…

Enkele referenties:

Xylos, Schreder, Allianz , KBC-bank, Provincie Limburg, Toyota, Lloyd’s Register, Cultuurdienst Brugge, Toyota, Eternit, Unizo, Agfa Gevaert, Confederatie Bouw, ACV Voeding en Diensten, Arcor, Unizo Brussel, Lidl, Van de Velde, De Ark, Neovia Logistics, Stad Antwerpen, Feromac, Saver, McBride, Movilitas, BNP Paribas Fortis, Simovision, St Jude Medical, Abbott, DSM Keukens, Samsonite Europe, Oleon, Provincie Oost-Vlaanderen, Huisartsenwachtpost Midden-Holland, ThyssenKrupp, Laverhof, DGZ Vlaanderen, Plastic Omnium , Nucleus, Jan De Nul, Alternio, Brics, Vetoquinol, Winewise, Hillewaere, Paneltim, Opnieuw & Co, Livios, Vente Exclusive, Sogeti, Feops, Scholengroep Albertdingk Tijm, Dachser, Xilinx, Creditsafe, Randstadt, Organi, Mercedes-Benz, Novartis

Video: "Hoe maak je een goed Linkedin profiel?"