Ik wou graag een beter inzicht krijgen in hoe Instagram precies werkt. Aan het begin van de cursus werd elke deelnemer persoonlijk gevraagd naar de eigen verwachtingen en zo kwamen we al meteen tot de inhoud van de cursus. Heel aangenaam en boeiend. Ik kreeg bovendien zeer concrete tips rond inplannen en betere posts maken. Gewoon top!
Lieven Buyse studeerde bedrijfscommunicatie en vervolmaakte deze studies met een Master in Marketing aan de Vlerick School voor Management en een Master NLP. Zijn passies zijn internet marketing, klantgerichtheid en resultaatgerichte communicatie. Hij leerde de knepen van het marketingvak zowel in de retail als in de dienstensector en bouwde zijn expertise in communicatie verder uit als zaakvoerder en trainer bij Expert Academy.
Lieven geeft training en coaching rond volgende onderwerpen: Communicatievaardigheden en Assertiviteit, Feedback Geven en Ontvangen, Klantgericht Telefoneren en Communiceren, Omgaan met moeilijke klanten, Verbindende Communicatie en Conflicthantering, Spreken voor een Groep, Algemene Marketing Opleidingen, Sociale Media, Videomarketing, Internet Marketing, Professioneel LinkedIn Gebruiken, Instagram for business…
Video: "Hoe maak je een goed Linkedin profiel?"
Opleidingen gegeven doorLieven Buyse
Tevredenheidscore: 85%
Internet Marketing
Internet marketing wordt steeds belangrijker in de totale marketing mix. De traditionele marketing is op sterven na dood. Uw klanten en prospecten bevinden zich immers online. Hoe bereikt u uw doelgroep zo effectief...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.
Tevredenheidscore: 89%
Professioneel telefoneren en klachten behandelen
Telefoneren kan je leren De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk telefoneren is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf....
Tevredenheidscore: 88%
Professioneel LinkedIn gebruiken
LinkedIn is het grootste online sociaal netwerk gericht op professioneel gebruik. Het is een ideaal platform om te netwerken en zo een kring van relevante en sterke zakelijke contacten uit te bouwen. In...
Tevredenheidscore: 88%
Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren
Klantvriendelijkheid is belangrijk voor het imago van het bedrijf. Tevreden klanten zijn ook trouwe klanten en zorgen dus voor meer omzet. Maar: hoe buig ik de wensen van de klant om naar de wensen van het bedrijf? Slaagt u er in de...
Tevredenheidscore: 87%
Social Media Marketing
Hoe maakt u als bedrijf of organisatie optimaal gebruik van Social Media zoals Facebook, Twitter, LinkedIn en Youtube? Een Facebook profiel of Twitter account aanmaken is niet zo moeilijk, maar hoe zet u deze sociale media in...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.
Tevredenheidscore: 88%
Workshop communicatie
“Er wordt niet goed gecommuniceerd in ons bedrijf...” Waarschijnlijk is deze uitspraak herkenbaar. Maar kunnen we er daadwerkelijk iets aan doen? We hebben allemaal leren fietsen, leren lezen en schrijven, maar hebben we...
Tevredenheidscore: 88%
Communicatievaardigheden
Communicatie lijkt zo makkelijk maar dat is het helemaal niet. In deze training worden we ons bewust van de belangrijkste communicatievaardigheden die we elke dag nodig hebben in onze job. Deze praktijkgerichte...
Tevredenheidscore: 90%
Managementvaardigheden
Als u uw praktische managementvaardigheden in korte tijd wilt ontwikkelen, dan is deze opleiding bijzonder interessant voor u. Het programma is speciaal ontwikkeld voor aankomend leidinggevenden en voor leidinggevenden die al enige...
Tevredenheidscore: 84%
Video Marketing
Video is hét middel om uw bedrijf, dienst, product en uzelf krachtig in de verf te zetten. Video is overtuigend, omdat het de kijker visueel prikkelt en uw boodschap meer impact geeft. Met videomarketing bereikt u een...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.
Tevredenheidscore: 89%
Verbindende Communicatie
Verbindende communicatie kan een reddingsboei zijn om in moeilijke situaties conflicten te vermijden en om sneller tot een oplossing te komen. Deze opleiding biedt de deelnemers een methode om duidelijkheid te krijgen in communicatie...
Tevredenheidscore: 90%
Omgaan met weerstand bij verandering
Omgaan met weerstand bij verandering is één van de meest uitdagende doelstellingen in vele organisaties en bedrijven. De meeste medewerkers staan wel open voor verandering, maar bijna niemand wil effectief veranderen als...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.
Tevredenheidscore: 89%
Moeilijke gesprekken voeren
Lastige of niet productieve werknemers, ontevreden klanten, confrontaties met teamleden…Als medewerker, leidinggevende of collega staat u er meestal niet om te springen om slecht nieuws te brengen of een confronterend gesprek...
Tevredenheidscore: 92%
Instagram voor bedrijven
Instagram is een van de populairste socialmedia-kanalen van dit moment. Voor vele bedrijven is dit ongetwijfeld een goede aanvulling voor een succesvolle sociale media strategie. In deze training Instagram marketing leer je het...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.
Nog geen scores gekend
Content Marketing
Scoren met een succesvolle content marketing strategie Content marketing is de optimale manier om je te onderscheiden van je concurrenten én meer bezoekers, klanten en prospecten aan te trekken. Via een sterke content...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.
Tevredenheidscore: 93%
Inspirerende webinars geven
Hoe geef en organiseer je op een succesvolle en inspirerende manier een webinar? Steeds meer worden webinars ingezet voor training, promotie of het informeren van medewerkers, partners of klanten. Webinars zijn immers...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.
Tevredenheidscore: 91%
Customer Centricity
Customer Centricity is belangrijk voor het imago van het bedrijf. Tevreden klanten zijn ook trouwe klanten en zorgen dus voor meer omzet. Maar: hoe buig ik de wensen van de klant om naar de wensen van het bedrijf? Slaagt u er in...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.
Nog geen scores gekend
Employee Advocacy
Employee Advocacy maakt ambassadeurs van je medewerkers en leidt tot meer betrokkenheid binnen bedrijven en organisaties. Uit onderzoek blijkt dat medewerkers die een grote betrokkenheid voelen voor de organisatie waarvoor ze werken,...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.
Nog geen scores gekend
Sociale vaardigheden voor professionals
Sociale vaardigheden tellen voor 85% van het succes en technische kennis voor slechts 15% volgens een studie van Harvard University. Uiteraard zijn technische vaardigheden maar soft skills maken het verschil in het...
Momenteel bestaat deze opleiding enkel als personal coaching, in-company training of compacte workshop.