Professioneel telefoneren en klachten behandelen

Telefoneren kan je leren

De meest voorkomende manier waarop klanten met uw dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantvriendelijk telefoneren is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaagt u er in de klant een tevreden gevoel te geven, ook als u hem niet heeft kunnen helpen? En hoe reageert u op klanten die een klacht hebben of agressief worden?

Hoe klanten uw kwaliteit ervaren, is sterk afhankelijk van het eerste telefonisch contact met uw organisatie. De eerste indruk die u maakt is daarbij erg belangrijk. Relaties worden verstoord of juist versterkt via een professionele communicatie aan de telefoon. Door een actieve houding aan te nemen tijdens het telefoneren, ontstaat er een nog betere relatie met klanten en wordt de kans op commercieel succes aanzienlijk vergroot.

De training Professioneel en Klantvriendelijk Telefoneren zet je op weg naar omzetverhogende en klantenbindende gesprekken.

 

ReferentiesWat onze klanten denken van deze opleiding

Gerelateerde video'sOnze opleidingen in beeld