Ontdek allerhande tips & weetjes voor een succesvolle carrière

    effectivecommunication.jpg

    Effectief communiceren

    over Communicatie

    Effectieve communicatie is essentieel om sterke relaties op te bouwen en belangrijke projecten gedaan te krijgen. Communicatie bevordert niet alleen de samenwerking, het levert...

    Lees meer

    employeeadvocacy.jpg

    Employee Advocacy: je medewerker als ambassadeur

    over Linkedin, Employee Advocacy

    De werknemers van je bedrijf behoren tot de krachtigste ambassadeurs voor jouw bedrijf of organisatie. Zeker op sociale media zoals LinkedIn.  Studies tonen aan dat...

    Lees meer

    vergaderencoronatijd.jpg

    Vergaderen, ook in Coronatijden

    over Vergaderen

    Veel mensen hebben een haat/liefde verhouding met vergaderen. Enerzijds hebben we allemaal de behoefte om geïnformeerd te worden, op de hoogte te blijven of om te...

    Lees meer

    boekenlezen.jpg

    Boeken over communicatie: onze boekentips

    over Communicatie

    Op zoek naar een goed boek rond communicatie? Hierbij onze tips voor praktische no-nonsense boeken om je communicatie te verbeteren. Zo leer je helder en overtuigender...

    Lees meer