3 onmisbare vaardigheden op de werkvloer
over Sociale vaardigheden, soft skills
Persoonlijke vaardigheden maken vaak het verschil tussen een succes of falen in je job. Professionals met uitstekende soft skill vaardigheden komen sneller en...
Hoe omgaan met moeilijke mensen?
over Communicatie, moeilijke mensen
Moeilijke mensen zijn er in elke organisatie. Mensen die hun werk niet uitvoeren zoals beloofd, mensen die niet komen opdagen op vergaderingen, mensen die vasthouden aan hun...
Omgaan met klachten en moeilijke klanten? Deze techniek werkt gegarandeerd.
over Klantvriendelijkheid, Klantentevredenheid
Niemand krijgt graag een klagende klant op zijn dak. En toch gebeurt het in elke organisatie en elk bedrijf dat klanten wel eens ontevreden zijn en dat laten weten, niet...
Veerkracht ontwikkelen op het werk
over zelfontplooiing, veerkracht
Voor velen is geen dag op het werk hetzelfde. Dat zorgt voor de nodige afwisseling, maar gaat vaak ook gepaard met stress en onzekerheid. Burn-outs zijn al lang geen taboe meer...