Priority en Time Management

Priority management en time management zijn belangrijke onderdelen voor een succesvol functioneren. Hier vind je tips en technieken om sneller en slimmer te plannen, prioriteiten te stellen en de werkdruk beheersbaar te houden. Zo kan je productiever zijn zowel professioneel als privé.

Bekijk ook de opleiding Priority en Time management

    timemanagementtips.jpg

    5 time management tips voor thuis en op het werk

    over productief vergaderen, nee zeggen, prioriteiten stellen, tijd winnen, dealines, doelstellingen

    Time Management gaat eigenlijk over het managen van jezelf. Je kunt tijd niet echt "managen", want er zijn exact 24 uur in een dag, 60 minuten in een uur, 60 seconden in een...

    Lees meer

    productiefthuiswerken.jpg

    Productief thuiswerken: Tips

    over Productiviteit, Thuiswerken

    Thuiswerken biedt veel voordelen. Je bespaart jezelf een dagelijkse trip van en naar je werk en bovendien kun je thuis beter je werk-privébalans in evenwicht houden....

    Lees meer

    thuiswerken.jpg

    Time Management voor thuiswerkers

    over Time management, Thuiswerken

    De bel gaat, de kinderen lopen joelend door het huis, de wasmachine staat te zwieren en jij probeert je te concentreren op je mailbox aan de keukentafel. Herkenbaar tafereel?...

    Lees meer

    GoalSetting.jpg

    Doelen stellen met de SMART-methode

    over Time management, uitstelgedrag, doelstellingen

    Al te vaak stellen we doelen en grote taken uit, omdat we niet weten hoe we eraan moeten beginnen. Het lijkt een gigantische berg waar we over moeten en dus nemen we een...

    Lees meer