Priority en Time Management

Priority management en time management zijn belangrijke onderdelen voor een succesvol functioneren. Hier vind je tips en technieken om sneller en slimmer te plannen, prioriteiten te stellen en de werkdruk beheersbaar te houden. Zo kan je productiever zijn zowel professioneel als privé.

Bekijk ook de opleiding Priority en Time management

    PRIORITEITEN-stellen.jpg

    Prioriteitenmatrix: verhoog je productiviteit

    over Time management, prioriteiten stellen

    Om te bepalen of je die taak gaat uitstellen, delegeren of misschien wel dumpen kan je het model van Eisenhower gebruiken. Het Eisenhower-model, ook wel de...

    Lees meer

    multitasken.jpg

    Multitasken werkt niet. Met deze tips ben je productiever

    over Time management, multitasking

    Herken je dit? Je bent aan het bellen met een collega en plots komt er een dringende mail binnen. Voor je het weet, ben je de mail aan het beantwoorden tijdens het...

    Lees meer

    timemanagementtips.jpg

    5 time management tips voor thuis en op het werk

    over productief vergaderen, nee zeggen, prioriteiten stellen, tijd winnen, dealines, doelstellingen, multitasking

    Time Management gaat eigenlijk over het managen van jezelf. Je kunt tijd niet echt managen, want er zijn exact 24 uur in een dag, 60 minuten in een uur, 60 seconden in een...

    Lees meer

    productiefthuiswerken.jpg

    Productief thuiswerken: Tips

    over Productiviteit, Thuiswerken

    Thuiswerken biedt veel voordelen. Je bespaart jezelf een dagelijkse trip van en naar je werk en bovendien kun je thuis beter je werk-privébalans in evenwicht houden....

    Lees meer