Prioriteitenmatrix: verhoog je productiviteit
over Time management, prioriteiten stellen
Om te bepalen of je die taak gaat uitstellen, delegeren of misschien wel dumpen kan je het model van Eisenhower gebruiken. Het Eisenhower-model, ook wel de...
Multitasken werkt niet. Met deze tips ben je productiever
over Time management, multitasking
Herken je dit? Je bent aan het bellen met een collega en plots komt er een dringende mail binnen. Voor je het weet, ben je de mail aan het beantwoorden tijdens het...
5 time management tips voor thuis en op het werk
over productief vergaderen, nee zeggen, prioriteiten stellen, tijd winnen, dealines, doelstellingen, multitasking
Time Management gaat eigenlijk over het managen van jezelf. Je kunt tijd niet echt managen, want er zijn exact 24 uur in een dag, 60 minuten in een uur, 60 seconden in een...
Productief thuiswerken: Tips
over Productiviteit, Thuiswerken
Thuiswerken biedt veel voordelen. Je bespaart jezelf een dagelijkse trip van en naar je werk en bovendien kun je thuis beter je werk-privébalans in evenwicht houden....