Priority en Time Management

Priority management en time management zijn belangrijke onderdelen voor een succesvol functioneren. Hier vind je tips en technieken om sneller en slimmer te plannen, prioriteiten te stellen en de werkdruk beheersbaar te houden. Zo kan je productiever zijn zowel professioneel als privé.

Bekijk ook de opleiding Priority en Time management

    time-management.png

    Hoe omgaan met onvoorziene deadlines?

    over Time management, uitstelgedrag, dealines

    Deadlines kunnen zorgen voor tijdsdruk en hebben behoorlijke impact op je agenda en tijd.  In veel jobs word je continu afgeleid: een klant die belt, een collega...

    Lees meer

    timemanagementklok.jpg

    Prioriteiten stellen: verbeter je time management

    over Time management, prioriteiten stellen

    Het lijkt erop dat niemand genoeg tijd heeft om alle dingen te doen die ze willen doen. Er zijn tenslotte maar zoveel uren per dag. Het is waar dat we onze dag niet kunnen...

    Lees meer

    todolist.jpg

    De to-do lijst die écht werkt

    over Time management, to-do lijst

    Een to-do lijst is eigenlijk een overzicht van taken die je niet mag vergeten. Daarom maken we een to-do lijst. En dat is nu net het probleem: we schrijven het op om het niet...

    Lees meer

    TimeManagementNut.png

    Wat is het nut van Time Management?

    over Time management, Productiviteit

    Iedereen heeft evenveel tijd. Toch beleven we dit allemaal anders. ‘De tijd kruipt voorbij’, ‘de tijd vliegt’, ‘ik verveel me’, ‘ik...

    Lees meer