Priority en Time Management

Priority management en time management zijn belangrijke onderdelen voor een succesvol functioneren. Hier vind je tips en technieken om sneller en slimmer te plannen, prioriteiten te stellen en de werkdruk beheersbaar te houden. Zo kan je productiever zijn zowel professioneel als privé.

Bekijk ook de opleiding Priority en Time management

    agenda.jpg

    Nooit meer een overvolle agenda met deze tips

    over Time management

    Staat jouw agenda op ontploffen? Vind je maar geen balans tussen werk en vrije tijd? Of heb je het gevoel dat je achter de feiten aanholt? Deze gouden tip zal alvast je...

    Lees meer

    inbox.jpg

    Op vakantie met een lege inbox

    over Time management, e-mail, inbox,

    Net voor je vakantie begint, stel je vast dat je mailbox nog vol onafgewerkte zaken zit. Kom het je bekend voor? Een gevoel van stress breekt uit, bij de gedachte alleen. Dat...

    Lees meer

    burn-out.jpg

    Preventief omgaan met burn-out. Geef stress geen kans

    over Time management, HR-management, stress management, nee zeggen

    Hoe kan je effectief omgaan met signalen van stress en burn-out. Een vooral hoe kan je vermijden dat het te laat is. Met 5 concrete tips ga je stress en burn-out te lijf.

    Lees meer

    vollemailbox.jpg

    Weg met de overvolle mailbox

    over Time management, Productiviteit, prioriteiten stellen

    Welke mails behandel je het eerst? De meest dringende of de meeste belangrijke? In dit artikel geven je een aantal tips om je mailbox efficiënt te beheren en zo meer tijd...

    Lees meer