Ontdek allerhande tips & weetjes voor een succesvolle carrière

    todolist.jpg

    De to-do lijst die écht werkt

    over Time management, to-do lijst

    Een to-do lijst is eigenlijk een overzicht van taken die je niet mag vergeten. Daarom maken we een to-do lijst. En dat is nu net het probleem: we schrijven het op om het niet...

    Lees meer

    TimeManagementNut.png

    Wat is het nut van Time Management?

    over Time management, Productiviteit

    Iedereen heeft evenveel tijd. Toch beleven we dit allemaal anders. ‘De tijd kruipt voorbij’, ‘de tijd vliegt’, ‘ik verveel me’, ‘ik...

    Lees meer

    erkenningkrijgen.png

    Succesvol leidinggeven? Ontwikkel deze 5 vaardigheden

    over Time management, leiderschap

    In een onderzoek van de Stanford University Graduate School of Business werden succesvolle managers en leidinggevende gevraagd welke 5 vaardigheden het meest belangrijk zijn...

    Lees meer

    relaxcoffee.jpg

    Te weinig tijd? Deze tijdrovers beperken je productiviteit

    over Time management, tijd winnen

    Wat zijn nu eigenlijk de belangrijkste time management knelpunten? Wij deden een onderzoek bij 200 professionals in Vlaanderen en Nederland rond tijdsbesteding. Daaruit blijkt...

    Lees meer