Ontdek allerhande tips & weetjes voor een succesvolle carrière

    communicatieophetwerk.jpg

    Beter communiceren op het werk

    over Communicatie

    Communiceren is iets wat we dagelijks doen. Zeker op het werk bestaat onze job voornamelijk uit communicatie. Praten, luisteren en reageren, het lijkt zo eenvoudig. Maar...

    Lees meer

    linkedincoffee.jpg

    Effectief LinkedIn gebruiken: 5 tips

    over social media, Linkedin

    De meeste professionals gebruiken op LinkedIn maar een fractie van de mogelijkheden en dat is een gemiste kans. Meestal doet hun profiel gewoon dienst als cv of als online...

    Lees meer

    womanlaptop.jpg

    Slimmer rekruteren via sociale media: 5 tips

    over employer branding, recruiting

    Rekrutering en vooral de geschikte kandidaten aanwerven is een pak lastiger geworden. Het louter publiceren van vacatures op sociale media werkt helaas niet meer. Als je...

    Lees meer

    checklist.jpg

    Een opleidingsplan, dat werkt!

    over HR-management, opleidingsplan

    Een sterk opleidingsplan is een onmisbaar werkinstrument voor een succesvolle organisatie. Het is niet alleen een tool om werknemers goed op te leiden, maar ook een...

    Lees meer