Priority en Time Management

Priority management en time management zijn belangrijke onderdelen voor een succesvol functioneren. Hier vind je tips en technieken om sneller en slimmer te plannen, prioriteiten te stellen en de werkdruk beheersbaar te houden. Zo kan je productiever zijn zowel professioneel als privé.

Bekijk ook de opleiding Priority en Time management

    vollemailbox.jpg

    Weg met de overvolle mailbox

    over Time management, Productiviteit, prioriteiten stellen

    Welke mails behandel je het eerst? De meest dringende of de meeste belangrijke? In dit artikel geven je een aantal tips om je mailbox efficiënt te beheren en zo meer tijd...

    Lees meer

    time-management.png

    Time Management Test

    over Time management

    Hoe sterk ben jij in Time Management? Ben je wel zo efficiënt en goed georganiseerd als je zelf denkt? Of kan je nog beter prioriteiten stellen en taken plannen? Ontdek...

    Lees meer

    interruptionsimage.jpg

    2 uur tijd winnen per dag?

    over Time management

    Wat doe jij wanneer plotseling een collega je kantoor komt binnengewandeld en je vriendelijk maar kordaat om hulp vraagt? Je was net geconcentreerd aan het werken aan een...

    Lees meer

    TimeManagementNut.png

    Omgaan met uitstelgedrag

    over Time management, uitstelgedrag

    Vele mensen hebben de neiging onprettige of lastige taken voor zich uit te schuiven. De neiging om in je comfortzone te blijven en zaken uitstellen heeft echter een omgekeerd...

    Lees meer