Priority en Time Management

Priority management en time management zijn belangrijke onderdelen voor een succesvol functioneren. Hier vind je tips en technieken om sneller en slimmer te plannen, prioriteiten te stellen en de werkdruk beheersbaar te houden. Zo kan je productiever zijn zowel professioneel als privé.

Bekijk ook de opleiding Priority en Time management

    TimeManagementNut.png

    Omgaan met uitstelgedrag

    over Time management, uitstelgedrag

    Vele mensen hebben de neiging onprettige of lastige taken voor zich uit te schuiven. De neiging om in je comfortzone te blijven en zaken uitstellen heeft echter een omgekeerd...

    Lees meer

    Time management = Energie management

    over Time management

    In vele cursussen en opleidingen rond time management krijg je tips en technieken aangereikt om beter en productiever met je tijd om te gaan. Maar time management is meer...

    Lees meer

    Een uur per dag kwijt aan e-mail

    over Time management

    Een werknemer die beschikt over een computer verspilt dagelijks 1 uur van zijn werkdag om mail's te versturen, te beantwoorden en te lezen. 

    Lees meer

    Verhoog je productiviteit

    over Time management

    We hebben op een dag heel wat te doen en vaak slagen we er niet in te komen tot de essentie van de dag. Als je altijd tijd tekort komt, dan is dat slecht voor je gemoedsrust...

    Lees meer