Ontdek allerhande tips & weetjes voor een succesvolle carrière

    luistervaardigheid.jpg

    Communicatietips: luisteren met aandacht

    over Communicatie, Actief luisteren

    Als er één communicatievaardigheid is die je best goed beheerst, dan is dat ongetwijfeld luisteren. Goede luistervaardigheden leiden tot meer...

    Lees meer

    communicatieophetwerk.jpg

    Beter communiceren op het werk

    over Communicatie

    Communiceren is iets wat we dagelijks doen. Zeker op het werk bestaat onze job voornamelijk uit communicatie. Praten, luisteren en reageren, het lijkt zo eenvoudig. Maar...

    Lees meer

    moeilijkemensen.jpg

    Hoe omgaan met moeilijke mensen?

    over Communicatie, moeilijke mensen

    Moeilijke mensen zijn er in elke organisatie. Mensen die hun werk niet uitvoeren zoals beloofd, mensen die niet komen opdagen op vergaderingen, mensen die vasthouden aan hun...

    Lees meer

    effectivecommunication.jpg

    Effectief communiceren

    over Communicatie

    Effectieve communicatie is essentieel om sterke relaties op te bouwen en belangrijke projecten gedaan te krijgen. Communicatie bevordert niet alleen de samenwerking, het levert...

    Lees meer