3 onmisbare vaardigheden op de werkvloer
over Sociale vaardigheden, soft skills
Persoonlijke vaardigheden maken vaak het verschil tussen een succes of falen in je job. Professionals met uitstekende soft skill vaardigheden komen sneller en...
Storytelling: een techniek voor boeiende verhalen
over storytelling, verhalen
Storytelling is een techniek je die helpt om je presentatie levendig te maken. Een goed verhaal in plaats van een droge opsomming doet wonderen. Maar hoe begin je eraan?...
Zo word je een inspirerende spreker
Zowel tijdens je studies als op het werk zal je wellicht wel eens spreken in het openbaar, een presentatie geven voor een publiek of spreken op een teamvergadering. Goede...
5 time management tips voor thuis en op het werk
over productief vergaderen, nee zeggen, prioriteiten stellen, tijd winnen, dealines, doelstellingen
Time Management gaat eigenlijk over het managen van jezelf. Je kunt tijd niet echt "managen", want er zijn exact 24 uur in een dag, 60 minuten in een uur, 60 seconden in een...