5 time management tips voor thuis en op het werk
over productief vergaderen, nee zeggen, prioriteiten stellen, tijd winnen, dealines, doelstellingen
Time Management gaat eigenlijk over het managen van jezelf. Je kunt tijd niet echt "managen", want er zijn exact 24 uur in een dag, 60 minuten in een uur, 60 seconden in een...
Storytelling voor zakelijke presentaties
over Presentatietechnieken, Presenteren met powerpoint, storytelling
Ken je dat? Van die presentaties waarbij de spreker een heleboel informatie in een PowerPoint heeft gepropt en deze dan slide per slide afvuurt op het publiek? Daar wordt...
De beste inleiding voor je presentatie
over Presentatietechnieken, Spreken voor publiek, Presenteren met powerpoint, Presentatie beginnen
Het begin van je presentatie is misschien wel het belangrijkste onderdeel. Het is immers je kans om je publiek nieuwsgierig te maken en om ze in de juiste stemming te brengen....
Hoe omgaan met moeilijke mensen?
over Communicatie, moeilijke mensen
Moeilijke mensen zijn er in elke organisatie. Mensen die hun werk niet uitvoeren zoals beloofd, mensen die niet komen opdagen op vergaderingen, mensen die vasthouden aan hun...