Hoe antwoorden op moeilijke vragen uit het publiek?
over Presentatietechnieken, presenteren
Wat doe je als je bij een presentatie een moeilijke vraag uit het publiek krijgt en je weet het antwoord niet? En hoe reageer je als de vraag naast de kwestie is? Of helemaal...
Omgaan met klachten en moeilijke klanten? Deze techniek werkt gegarandeerd.
over Klantvriendelijkheid, Klantentevredenheid
Niemand krijgt graag een klagende klant op zijn dak. En toch gebeurt het in elke organisatie en elk bedrijf dat klanten wel eens ontevreden zijn en dat laten weten, niet...
Veerkracht ontwikkelen op het werk
over zelfontplooiing, veerkracht
Voor velen is geen dag op het werk hetzelfde. Dat zorgt voor de nodige afwisseling, maar gaat vaak ook gepaard met stress en onzekerheid. Burn-outs zijn al lang geen taboe meer...
De 10 Belangrijkste Soft Skills
over soft skills
Soft Skills kunnen het verschil maken tussen een carrière en een uiterst succesvolle carrière. Op het werk red je het niet met enkel technische expertise of...