Ontdek allerhande tips & weetjes voor een succesvolle carrière

    luistervaardigheid.jpg

    Communicatietips: luisteren met aandacht

    over Communicatie, Actief luisteren

    Als er één communicatievaardigheid is die je best goed beheerst, dan is dat ongetwijfeld luisteren. Goede luistervaardigheden leiden tot meer...

    Lees meer

    effectivecommunication.jpg

    Effectief communiceren

    over Communicatie

    Effectieve communicatie is essentieel om sterke relaties op te bouwen en belangrijke projecten gedaan te krijgen. Communicatie bevordert niet alleen de samenwerking, het levert...

    Lees meer

    employeeadvocacy.jpg

    Employee Advocacy: je medewerker als ambassadeur

    over Linkedin, Employee Advocacy

    De werknemers van je bedrijf behoren tot de krachtigste ambassadeurs voor jouw bedrijf of organisatie. Zeker op sociale media zoals LinkedIn.  Studies tonen aan dat...

    Lees meer

    feedbackgeven.jpg

    Hoe emotioneel intelligent feedback geven

    over feedback, Communicatie

    Feedback is nodig om anderen bij te sturen, te corrigeren en uiteraard te helpen groeien. En toch is feedback geven lastig omdat het vaak als kritiek of misschien zelfs...

    Lees meer