Ik wilde leren hoe ik gesprekken over conflicten kon beginnen, hoe ik me kon realiseren dat de situatie vastzit, en hoe ik veel voorkomende patronen in conflictsituaties kon herkennen (en benutten of vermijden). Ik was ook geïnteresseerd in basisstrategieën en valkuilen voor het oplossen van conflicten met anderen.
De trainer introduceerde verschillende nuttige technieken die in echte conflictsituaties van pas komen. Ik vond het fijn dat deze strategieën eenvoudig, direct toepasbaar en goed gestructureerd waren. Deze training gaf me zelfvertrouwen en liet me zien dat conflicten niet altijd slecht zijn en dat ze gebruikt kunnen worden om te verbeteren.
Kristof is een veelzijdige trainer en coach met een interactieve en pragmatische aanpak.
Hij heeft een uitgebreide expertise in volgende domeinen: communicatie, assertiviteit, conflicthantering, leiding geven, klantvriendelijkheid en work/life balans. Kristof is een gedreven trainer die op een enthousiaste manier de materie weet over te brengen.
Opleidingen gegeven doorKristof Van Royen
Tevredenheidscore: 89%
Starten met Leidinggeven
Opleiding leidinggeven Krijgt u als beginnende leidinggevende plots nieuwe verantwoordelijkheden op uw bord? Wenst u op een écht inspirerende manier leiding te geven? Bij managers, teamverantwoordelijken en...
Tevredenheidscore: 88%
Conflicthantering
Collega's die niet meer met elkaar willen samenwerken, een verzuurde relatie met je baas of teamleden, politieke machtspelletjes of aanslepende meningsverschillen... Conflicten en spanningen kunnen slopend zijn, de werksfeer verzieken...
Tevredenheidscore: 88%
Klantvriendelijkheid en klantgericht communiceren
Klantvriendelijkheid is belangrijk voor het imago van het bedrijf. Tevreden klanten zijn ook trouwe klanten en zorgen dus voor meer omzet. Maar: hoe buig ik de wensen van de klant om naar de wensen van het bedrijf? Slaagt u er in de...
Tevredenheidscore: 88%
Feedback geven en ontvangen
Omgaan met feedback Feedback is onmisbaar als u met anderen samenwerkt. We sturen elkaars gedrag bij door feedback te geven en te ontvangen. Vaak wordt feedback echter als onprettig of als een vorm van kritiek ervaren, terwijl...
Tevredenheidscore: 88%
Workshop communicatie
“Er wordt niet goed gecommuniceerd in ons bedrijf...” Waarschijnlijk is deze uitspraak herkenbaar. Maar kunnen we er daadwerkelijk iets aan doen? We hebben allemaal leren fietsen, leren lezen en schrijven, maar hebben we...
Tevredenheidscore: 89%
Moeilijke gesprekken voeren
Lastige of niet productieve werknemers, ontevreden klanten, confrontaties met teamleden…Als medewerker, leidinggevende of collega staat u er meestal niet om te springen om slecht nieuws te brengen of een confronterend gesprek...