Employee Advocacy: je medewerker als ambassadeur
over Linkedin, Employee Advocacy
De werknemers van je bedrijf behoren tot de krachtigste ambassadeurs voor jouw bedrijf of organisatie. Zeker op sociale media zoals LinkedIn. Studies tonen aan dat...
Hoe emotioneel intelligent feedback geven
over feedback, Communicatie
Feedback is nodig om anderen bij te sturen, te corrigeren en uiteraard te helpen groeien. En toch is feedback geven lastig omdat het vaak als kritiek of misschien zelfs...
Vergaderen, ook in Coronatijden
over Vergaderen
Veel mensen hebben een haat/liefde verhouding met vergaderen. Enerzijds hebben we allemaal de behoefte om geïnformeerd te worden, op de hoogte te blijven of om te...
Hoe breng je op een assertieve manier een moeilijke boodschap over?
over Assertief zijn, assertief gedrag, Communicatie, assertiviteit
Niemand laat graag over zich heen walsen. Of zichzelf met de rug tegen de muur zetten. Maar het is niet altijd zo eenvoudig om duidelijke grenzen te stellen en op te komen voor...