Omgaan met klachten en moeilijke klanten? Deze techniek werkt gegarandeerd.
over Klantvriendelijkheid, Klantentevredenheid
Niemand krijgt graag een klagende klant op zijn dak. En toch gebeurt het in elke organisatie en elk bedrijf dat klanten wel eens ontevreden zijn en dat laten weten, niet...
Veerkracht ontwikkelen op het werk
over zelfontplooiing, veerkracht
Voor velen is geen dag op het werk hetzelfde. Dat zorgt voor de nodige afwisseling, maar gaat vaak ook gepaard met stress en onzekerheid. Burn-outs zijn al lang geen taboe meer...
De 10 Belangrijkste Soft Skills
over soft skills
Soft Skills kunnen het verschil maken tussen een carrière en een uiterst succesvolle carrière. Op het werk red je het niet met enkel technische expertise of...
Stress voor je presentatie? 5 tips om spreekangst te overwinnen
over Presentatietechnieken, Spreken voor publiek, Spreekangst
Spreekangst komt erg vaak voor. Veel mensen hebben moeite om hun spreekangst of stress onder controle krijgen. Hierbij 5 eenvoudige tips die iedereen meteen kan toepassen om je...